| https://veliki.com.ua/dir_light.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 17:36 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
vmail писал(а):
Тю, чого ж гео відразу з TRINITY ADVANCED PRO TIMETRIAL не порівняти, а тільки Меріду-гревел з Джаянтом-аерошосером?


Выберите любую комбинацию велов, там большая база данных.
А "тюкать" лучше дома, иначе невежливо.

Кстати, байксити как раз аэрошоссер с грейвелом на одинаковых колесах сравнивали.
Вышло почти паритетно, но смазали эксперимет разным давлением в покрышках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 18:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Catz писал(а):
vmail писал(а):
Тю, чого ж гео відразу з TRINITY ADVANCED PRO TIMETRIAL не порівняти, а тільки Меріду-гревел з Джаянтом-аерошосером?


Выберите любую комбинацию велов, там большая база данных.
А "тюкать" лучше дома, иначе невежливо.

Кстати, байксити как раз аэрошоссер с грейвелом на одинаковых колесах сравнивали.
Вышло почти паритетно, но смазали эксперимет разным давлением в покрышках.


Тобто, наводити порівняння аерошосера (велосипед з аеро-оптимізацією, остання сходинка перед ІТТ/ТТТ), та гревелом (з гео як ендуранс-шосе) - це, на вашу думку, адекватно. Вас, мабуть, здивувало що гео різна. Ага... А "тю" - це вам "нєвєжліво"? Отакої.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 19:26 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
Меня удивляет только ваш флуд =)
Выбирайте свой вариант шоссера и гравела, и давайте сравним метрики по https://bikeinsights.com/compare


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 20:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
vmail писал(а):
Вважаєте, що подряпану, затерту й ушатану кількарічну карбовилку ви продасте дуже вигідно?))

З чого б це йому? Він використовується вже більше 20ти років, топ-компоненти як були дорогі так і залишаються (руль за 300 євро чи рама за тисячу-дві не будуть коштувати 30 і 100-200 євро за кілька років нові), завдяки не стільки матеріалу скільки технологічності та високому відсотку кваліфікованої ручної праці та складності деяких ланок техпроцесу.
Доступнішим карбон став завдяки менш технологічним та менш якісним продуктам. За декілька років ситуація не зміниться, просто немає передумов за відсутності можливості автоматизувати процес й здешевити його суттєво.


Насправді - не знаю. Просто для карбонового велосипеда точно знадобиться спеціальне кріплення для авто. Думаю якщо брати його у літак - то він теж може сильно постраждати. Я б сказав, що особисто мені було б стрьомновато брати фулл карбон :roll:

Да хто його знає - може через кілька років і новіші тех процеси з'являться? Я думаю, що у всього є певна доля маркетингу. Декілька років назад поставити штатну магнітолку з сенсорним екраном - коштувало шалених грошей, а зараз багато моделей мають це у базі. Ну і т.д.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 21:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Catz писал(а):
Меня удивляет только ваш флуд =)
Выбирайте свой вариант шоссера и гравела, и давайте сравним метрики по https://bikeinsights.com/compare


Хм, мій флуд? Це пише та сама людина, яка вказує мені "тюкати" дома бо це мовляв "нєвеєжліво" та порівнює бульдогів з носорогами?

Що саме дасть вам порівняння, коли "аеро" починається там, де гревел вже закінчується? Я розумію відмінності геометрій, які походять з разного призначення. Результат для мене очевидний та очікуваний. Що дасть мені порівняння? А найцікавіше, що воно дасть вам?

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 21:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
Catz писал(а):
Для примера, сравнение геометрии меридовского грейвела и аэрошоссера giant

Найцікавіше вилізе коли порівнювати два грейвела з полярними геометріями.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 21:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
iOS писал(а):
vmail писал(а):
Вважаєте, що подряпану, затерту й ушатану кількарічну карбовилку ви продасте дуже вигідно?))

З чого б це йому? Він використовується вже більше 20ти років, топ-компоненти як були дорогі так і залишаються (руль за 300 євро чи рама за тисячу-дві не будуть коштувати 30 і 100-200 євро за кілька років нові), завдяки не стільки матеріалу скільки технологічності та високому відсотку кваліфікованої ручної праці та складності деяких ланок техпроцесу.
Доступнішим карбон став завдяки менш технологічним та менш якісним продуктам. За декілька років ситуація не зміниться, просто немає передумов за відсутності можливості автоматизувати процес й здешевити його суттєво.


Насправді - не знаю. Просто для карбонового велосипеда точно знадобиться спеціальне кріплення для авто. Думаю якщо брати його у літак - то він теж може сильно постраждати. Я б сказав, що особисто мені було б стрьомновато брати фулл карбон :roll:

Да хто його знає - може через кілька років і новіші тех процеси з'являться? Я думаю, що у всього є певна доля маркетингу. Декілька років назад поставити штатну магнітолку з сенсорним екраном - коштувало шалених грошей, а зараз багато моделей мають це у базі. Ну і т.д.


Техпроцес незмінний, нажаль. Єдиний шлях його здешевити (=спростити та автоматизувати) перекритий самим засобом вживання карбону. Його треба мотати, вкладати шарами, розправляти та припасовувати. Руками. Дешевше можна зробити з дешевшого матеріалу, менш якісно обробляючи чи виробляючи, менше приділяючи уваги контролю, або менш кваліфікованими працівниками. Тобто, не буває "такого самого як за 300 євро, робили на тому ж заводі тими ж людьми у п'яту зміну". І різниця в ціні між 300 євро та 30 евро не завжди маркетинг та націнка за бренд. Магнітолка може й показова в світі магнітолок, але монокок карбонові рами роблять на потоці вже майже 30 років. Ціна як була від тисячі і вище (доларів, дойчмарок, євро) так і залишається майже на тому самому рівні. Навіть китайкарбон-рами не коштують 100 евро, а починаються з 300-400 нові, при тому що в розробку вкладено 0,0 і все вкрадено. А з хорошого карбону то всі 600-800-... тобто ніякого виграшу в ціні навіть з китайським методом. Там де можна просто намотати та порізати (керма, підсиділи та таке інше) ще якось тулять "по десятці за пучок", а от щось складніше вже не дає такої різниці й маржі.
Не знаю, чи втрималась якась магнітолка майже незмінної конструкції 30 років в одну ціну, нарощуючи при цьому обсяги продажу.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 22:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
vmail
Звичайно не буває! Але хочеться вірити :wink:

Коли я вчився в універі - у нас майже всі писали курсачі/дипломні по програмування kuka robot system (якщо загуглити - є багато фоток/відео). Навіть кілька років тому ми вважали це майже "попсою", а зараз - machine learning, комп'ютерне бачення і т.д.. Індустрія рухається - глянемо, що буде далі :evil:

По темі - якщо брати велосипед на карбоновій рамі, то дістаючі підсидільну трубу з рами для транспортування - доведеться потім увесь час на пасту збирати?
По мерідам - там на 400 дешевше є меріда на Срам Апекс (silex 600) - одразу і сінгл буде. Може варто розглянути як варіант? Різницю у вартості можна вкласти в комплект колес, але можливо доведеться трошки докласти.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 22:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Паста залишається на поверхні деталі (ну, ОК - певна її кількість). Якщо непевні чи доведеться змінювати налаштування або багато разів монтувати - то візьміть з собою у невеликому тюбіку або на один раз пакетик (у деяких виробників є такі, розміром як пакетик чаю).

Про KUKA - попсою це могло вважатись тільки у наших універах, нажаль. Але це питання до наших ВИШів перш за все. Не так багато в нас мабуть тих роботів було у використанні, зараз може буде більше у всіх після того як німці продали фірму китайцям з усім мотлохом і патентами( Яка буде якість тільки невідомо.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 05.07.2020 22:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Catz писал(а):
real SIMON писал(а):
Особливо, якщо звернути увагу на те, що в США ця "новина" існує з 70-х минулого сторіччя. :wink:

Тренд != новинка.
Тренд = что-то, быстро приобретающее популярность, на слуху у аудитории, перспективное или выглядящее перспективным.


Здається вам не зовсім зрозуміло значення слова "тренд". В данному контексті це течія моди, її напрямок, тенденція, або стилістична школа. Тренд може періодично, час від часу повторюватися.
Гревели (як тренд) з'явилися у штатах в 70-ті роки минулого сторіччя, бо в них були передумови для цього у вигляді наявності якісних гравійних дорог з відсутністю інтенсивного автомобільного трафіку. Саме для їзди по цим дорогам і були тоді зроблені модифіковані шосери...
Можна розмірковувати чому цей тренд повернувся зараз, до нас, та ще й активно п росувається можна розмірковувати, але це вже буде зовсім інша історія.

До речі, звинувачувати vmail'a який дійсно розуміється в шосерній темі на власному досвіді (а не з мережі), у "розведенні флуду" як мінімум не ввічливо.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 06.07.2020 07:09 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
real SIMON писал(а):
До речі, звинувачувати vmail'a який дійсно розуміється в шосерній темі на власному досвіді (а не з мережі), у "розведенні флуду" як мінімум не ввічливо.


Я не претендую на ваши с ним лавры в любой сфере.
Был задан вопрос, чем отличается гравел от шоссера.
Я попытался дать ответ. И сразу полез снобизм разной степени на тему что не всякий шоссер годится для сравнения.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 06.07.2020 10:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 11239
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Catz
в данном случае не могу вас поддержать. таки хотелось различий между гравел/шоце. Спасибо за сайт с гео, не знал о таком. Теперь все более менее просветляется.

Изображение

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 06.07.2020 11:13 

Сообщения: 5
Город: Kyiv
Пол: Муж
Зарегистрирован:07.07.2018
iOS писал(а):
vmail
Звичайно не буває! Але хочеться вірити :wink:

Коли я вчився в універі - у нас майже всі писали курсачі/дипломні по програмування kuka robot system (якщо загуглити - є багато фоток/відео). Навіть кілька років тому ми вважали це майже "попсою", а зараз - machine learning, комп'ютерне бачення і т.д.. Індустрія рухається - глянемо, що буде далі :evil:

По темі - якщо брати велосипед на карбоновій рамі, то дістаючі підсидільну трубу з рами для транспортування - доведеться потім увесь час на пасту збирати?
По мерідам - там на 400 дешевше є меріда на Срам Апекс (silex 600) - одразу і сінгл буде. Може варто розглянути як варіант? Різницю у вартості можна вкласти в комплект колес, але можливо доведеться трошки докласти.


Мерида на срам с синглом тяжелее мериды с ГРХ и даблом. Подседельную трубу скорее нужно будет опускать/поднимать.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 06.07.2020 11:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Catz писал(а):
Я не претендую на ваши с ним лавры в любой сфере.
Был задан вопрос, чем отличается гравел от шоссера.
Я попытался дать ответ. И сразу полез снобизм разной степени на тему что не всякий шоссер годится для сравнения.


Ой, образили мишку - надзюрили в нірку... Ну навіщо ці узагальнення та звинувачення замість контраргументів... :wink:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор Gravel 2000$
СообщениеДобавлено: 06.07.2020 11:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
iOS писал(а):

Насправді - не знаю. Просто для карбонового велосипеда точно знадобиться спеціальне кріплення для авто. Думаю якщо брати його у літак - то він теж може сильно постраждати. Я б сказав, що особисто мені було б стрьомновато брати фулл карбон :roll:



Є деякий досвід експлуатації та перевезення у транспорті карбонових велів, та алю з карбоновими компонентами - нічого страшного з ними не трапляється (на початку, самому було лячно - здавалося що карбон дуже тендітний та крихкий :D ) До того ж, карбонові компоненти найбільш ремонтопридатні, якщо (не дай боже) щось трапиться й не чутливі до корозії.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.129s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'