andr писал(а):
Скоріш за все, потрібен свічний ключ на 14 мм. Вони бувають різного вигляду, та принцип один. Зміряйте розмір тої гайки (там може бути як гайка, так і болт) хоча б лінійкою й купіть потрібний свічний ключ.
https://www.google.com/search?q=%D1%81% ... =881&dpr=1Щоб відокремити шатун, треба знімач.
https://www.google.com/search?q=%D0%B7% ... UA993UA993Дякуюумсь! Куплю декілька, на 12, 13, 14, і 15, надіюсь вони не дорогі.
andr писал(а):
Вижимку ланцюга.
https://www.google.com/search?q=%D0%B2% ... UA993UA993Свічний ключ на 12 з тонкою стінкою (щоб вліз у корпус педалі). Найкраще буде поїхати до майстра та уважно спостерегти, як він регулює люфт у педалі. Можна проглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=34EARjDSdIEТам усе дуже просто, проте процес треба побачити. Надалі робитимете самі.
Розтане, можна, але:
1) Майстер у містечку (є й у селі, а просити нікого не хочу, моя відлюдник доволі);
2) Їду я в містечко на велосипеді;
3) Майстер забере велосипед — все, транспорту немає, доведеться когось просити їхати назад, а тоді знову... Повертаємося до пункту №1, якось так. Плюс гроші...
andr писал(а):
Зніміть шатуни, витріть грязюку з кареткового вузла й сфотографуйте. Треба зрозуміти, регульована у вас каретка чи ні. Якщо нерегульована - зняти (знімач я покажу) та замінити новою.
Усі перелічені знімачі можна купити на звичайному базарі. Як правило, вони недорогі і є у кожному селищі райцентрового штибу.
Спробую! У мене не село район-центр, у мене село 500 чоловік +/-, а сам мешкаю на краю села, пристойна ізоляція. Із першим велосипедом зрозуміло, але потрібно ще два підремонтувати, а буде як із гальмами, коли треба, як-раз тоді й нема...
Моїй матері, колись давно, подарували прекрасний велосипед, коли вона вже не змогла їздити на тому що гальма ремонтувалися, через хвороби та старість — ну не новий, а хто-хна скільки на ньому їздили до того, правда не суть важливо.
Але після заміни (мною), гумової задньої покришки, у самокатки перестали перемикатися швидкості (всього три наче, й їх майже не перемикав, а мати взагалі), а що гірше — застрягло на самій більшій, тобто воно дуже тяжко їде.
А ось власне штука, де перемикаються шестерні, воно все всередині — розкручувати на сліпу, не хочу, можу зламати щось.
Потрібно це якось виправити!Мій спортивний велосипед пережив доволі погане падіння, разом із велосипедистом, який зламав передні зуби, та доволі сильно забився (хоча ваш попереджав що кататися йому на моєму велосипеді — ідея погана від слова "краще не треба", як завше ніхто не слухав).
Велосипед непоганий, тільки низькуватий для мене (купив колись за 1к грн, бо його придбали одній дівчині, а по факту він просто стояв весь час і ніхто на ньому не їздив, продали як подарунок, насправді воно набагато дорожче коштує). Використовую літом, у суху погоду, для поїздки у містечко якщо не потрібно везти сумок. На жаль після падіння сталося наступне, по перше руль став кривий, та з'явився великий люфт керма. По друге зламалася перемикання швидкостей. Дуже погано перемикає, а іноді зовсім не працює. Дуже погано працюють гальма!
Потрібно:
виправити руль, з
ремонтувати гальма,
якось покращити перемикання швидкостей. Чи зможу я це все зробити сам та без проблем?