Привіт! Вирішив зробити огляд свого творіння- Eaglewing!
До цього мав досвід з хартейлом Kellys Viper, але з часом, там лише рама залишилась, все решта поступово зазнавало змін. Потім в якийсь момент зупинився в плані Upgrade. Матрасив. Захотілося щось нового.
Вилка була Marzocchi MX comp Air 120 повітряна, дуже надійна мінімум уваги в догляді. Не якийсь там rockshox який час від часу сопливить чи ще щось. Покупець придбав її наложеним через Нову Пошту. Звісно предоплату я взяв 200 грн решта наложка. По телефону наче все обговорили, я в оголошенні зазначав що стан ніг ідеальний, хоча рік виробництва 2003 рік Італія. Покупець забрав її я отримав свої гроші. На наступний день він кинув мені фото з двома коцками на ногах. Чесно я їх не бачив і не відчувалися вони в роботі точно. Домовились, що він дасть її на ТО механіку. Через два дні він пише- норма з вилкою. Ну ОК, я був впевнений в її робочому (ідеальному) стані, таких простих зараз не виготовляють або ж цінник космос).
Після продажу рами та вилки, почав активно шукати карбонову раму, впринципі це і була моя мета- спробувати карбон. І першим де я дивився нам всім відомий AliExpress. Є гарні варіанти, глянув ще OLX. Де наткнувся на цю раму за привабливою ціною. Далі прорахунки зробив з митними платежами стане дорожче ніж ця б/в та й строк доставки не маленький. Поки думав, той оголошення з OLX зникло. Через пару днів знову з'явилось те оголошення але й ціна вища вже стояла. Я таки зателефонував продавцеві і запитав про стан рами, причини продажу. Виявляється, вона йому замала, не за розміром бо він тут М, а саме тому що неможливо встановити широкі 27.5 колеса. Ну загальна тенденція до 27.5 після 29 мене не бентежить. А навпаки мабуть- можна за адекватну ціну зібрати норм велосипед. 26- не так катять як 27.5 (29). але мене цілком влаштовують старі стандарти- 26 колеса як і вживані компоненти. Якось раніше їздили 26 потім маркетинг диктує 29 потім відкат неможливий і тепер 27.5 рулять (катять).
Отже, отримав раму, оглянув- все good. так як це було напередодні 11.11 то на день "Мега знижок" на Алі замовив компоненти, а саме ротора, обмотка керма, ніпеля та стрічка на обід, рубашки та троси під гальма, руль, вилка, шифтери дуали, втулки ZTTO DR 190, каліпери BB7 MTN, якір, покришки Chao Yang, проставочні кільця. Решта все придбано в Україні, переважно б/в.
Сідло Selle Italia Trans am з Келлісу залишив, воно подобається моїй 5 точці. Не легке-253 грам, титанові рейки, шкіра, 1989 року виробництва.
І так повернемось до рами, вона як бачите MTB. Може маєте варіанти виробника? Хтось каже bxt хтось Cannondale чи трек чи просто з Алі. Її стан з естетичної точки зору був далеко до ідеального. Тому вирішив перефарбувати. З кольором довго не вагався, обрав чорний матовий. Звісно бруд буде сильно помітно але захотілось саме такий варіант. Шукав в неті як карбонову раму фарбувати. Інформації не так і багато,наткнувся на контору з Києва Написав їм пару питань, їх відповідь - ця інформація платна. Пфффф. Ціна фарбування- 2500-3500 грн. + пересилка. Не дуже й хотілось за такі гроші фарбувати, вирішив зробити самостійно. Рама потребує правильної підготовки перед фарбуванням. Ну і відповідно підбір компонентів для цього- фарба, лак, засоби для зняття старої фарби. моніторив в інтернет і знайшов тему Дениса з фарбування карбонової рами. Прочитав, з'явились питання, писав авторові, він мені дуже детально розповів що до чого, за що йому величезна подяка. Він і надалі консультував мене з деяких питань. На одному сайті зробив замовлення необхідних мені компонентів, а саме емаль для дисків акрилова виробник Motip, лак акриловий того ж виробника. Шлифувальний папір трьох видів-80-150-240, та розчинник 647 (646 також можна) серії тому що у увайтспіріт чи інші не підходять для карбону. На компоненти витратив 350 грн.
Обрав день, покликав на допомогу кума Сашка, який з радістю погодився на таку авантюру) До цього, ані я ані він не фарбували рами. Почали зранку, десь о 8 годині, закінчили пізно вночі. Спочатку слід пройтись 80. І я вам скажу, що це дуже нелегка праця. Так як COVID-19 і далі лютує світом, маски були під рукою. І це єдиний захист нажаль який ми використовували. А слід було й перчатки, тому що телефон потім тиждень не реагує на відбиток, так як він просто зтерся. Майже цілий день ми терли 80. Виробник не зажав фарби та лаку. Тепер знаю кожен вигіб рами) Потім пройшлися 150 і 240 фініш(цими все швидко пройшло). Рама стала гладенька як шкіра немовля)
Наступний етап- фарбування. Пройшлися розчинником 647-м. Підвісили раму за дропаути. Ну як підвісили- кум тримав за мотузку на витягнуті руки, а я взяв балон фарби і далі все в тумані. Десь хвилина і шар фарби ліг. Не ідеально, є пару потьоків. Але мені її не на виставки возити. Тому вирішив не видаляти їх. Чекали 4 години щоб висохла. Потім два шари лаку з витримкою як має бути за інструкцією. До речі, карбонове кермо (райзер) від Келлісу також пофарбував, його дружині встановлю, купив раму люмінієву малого розміру, бо зараз на сіті байку катає, грунтами нелегко і важкий він. Решта компонентів також з Келлісу їй перекину.
Результат мені сподобався- чорний мат. Сусідам правда не дуже- сморід фарби та розчинника... Так, рама не гравійна і не турінгова, а суто MTB Характеристики на скріншоті. Яка вага? Приємна-1026 грам. Були удари кермом по верхній трубі- все норм, а то пишуть що карбон боїться точкового удару.
Перейдемо до вилки яка також карбонова, швидко прийшла з Китаю. Перед покупкою спілкувався з продавцем, виявляється що він є виробник, Отже просив його уважно перевірити щоб не було дефектів- різьба під каліпери, шток цілий, axle to crown 465 mm (у нього три на вибір 425, 465, 485мм, а реба в стокі має 472 мм тому замовляв під 27.5 колеса, щоб не завалити перед), щоб не було написів, а лише чорна матова фарба. ну гарне пакування зроби. А ще мене щось торкнуло- замовити шток конус. Хоча ж сам бачив раму- прямий стакан, молодші моделі йдуть під конус і я пицнув конус. Продавець довго не відправляв. Ну думаю робить під мене. ага-угу. Я її на міст експрес отримав, там думали що я віник з Китаю замовив- форма і вага схожі. Розпакував. Наліпки є. ATC правда як треба. На дропаутах є сколи. Написав йому- wtf? Каже повернемо гроші. Я багато не просив-10$ відкрив диспут. Продавець погодився і Алі повернули кошти. Продавцеві писав з приводу наліпок бо не міг їх зняти, на що він відповів що під наліпками відсутня фарба. Отже необхідно тоді перефарбувати повністю вилку, а тоді такого бажання не було, ну може влітку але це не точно). Шток 300 мм. Пиляв з запасом і напихав кільця, буду поступово скидати, а потім ще підріжу шток. Придбав рульову для конусного штоку в прямій стакан, на промах звісно.
Виніс керма 60 мм люміній Wake. ETT рами -570 мм, мій зріст 176 см.
Давайте про кермо тоді. Яке також карбонове. Дроп бар з вивернутими дропами. Розмір 420/555 мм. Дроп-110 мм, річ-73 мм. Вага 171 г, кут-30° . В мене права кисть має обмежену пронацію (не повністю вивертається), тому з цим кермом зручно виходить.
Обмотка керма- еластична та приємна на дотик/тримання. Мотав сам, не впевнений що правильно)
Шифтери- дуали Sensah 2*10. Популярні наразі китайський шифтери, сумісні з Шимано. Версія під 9 сумісні з старими задніми перемикачями МТБ. А от мої лише з шосейними десятками і довелося придбати задній перемикач tiagra, який чітко працює з дуалами. А спочатку я встановив 9 шв. ХТ задній перемикач, який звісно ж працював некоректно. Потім один механік зазначив, що крок не той, тому й таке перемикання (бувало на дві зірки закидувало). Я ж начитавшись про сумісність роад и МТБ версій, був впевнений, що ХТ має працювати!) Глянув опис шифтерів на Алі і бінго- онлі tiagra. А от 7-8-9 швидкостей шифтери працюють з олдовими 9 задніми перемикачями.
Перемикання здійснюється одним важелем (гальма) як на високі передачі так і низькі. Можна одразу на декілька скинути/закинути. Механізм як Срам дабл тап. Під внутрішню проводку. Ергономічні, приємно тримати, ціна норм. Вага 498 грам з двома тросами перемикання (не обрізаними).
На старті виробництва були недоліки частина механізму з пластику який ламався, виробник цю деталь почав робити з металу і проблема зникла.
Задній перемикач- tiagra 10 GS. До речі продаю задній перемикач 9-шв., довга лапка, SHADOW, SHIMANO XT RD-M772 SGS в ідеальному стані.
Виробник Японія.
Рубашки суцільні. Я трохи з розміром не вгадав, то довелось додати шматок на гальма та задній перемикач, але на перемикання змінив на нову суцільну, коли перемикач міняли.
Так як Келліс з народження був на тріплі, потім дабл і одна зірка на 36 (11*32) у фіналі, то вирішив тут одну зірку встановити, але меншу ніж 36, бо місцями важко крутити, 36*11 я лише з гори міг вмикати (Холодної гори мабуть лише). При виборі системи, знайшов ХТ з зірками дабл -38/24. Така гарна та 38. Надумав встановити так. Встановив передній перемикач e-type LX. Це його рідний. Але затирання ПП та важко крутити ту 38 призвели до того, що зняв дабл і встановив одну 34Т. Погоджуюсь, що дабл більш універсальний. Мо в подальшому повернусь до цього питання але іншими зірками( є ще від гетто даблу 36/24 сталеві). При встановленні даблу, зліва одне кільце, зправа також одне і одне від перемикача ж було. При встановленні однієї зірки, додав кільце зправа 1+2 стало) чейнлайн кривий став. Стакан 73 мм тут, на Келлісі 68 і трохи збився в цих кільцях. Потім зправа два кільця прибрав і залишив одне зліва. Мо ще шайби під бонки/зірка підкладати треба.
Ланцюг KMC X10 новий, накинув на великі зірки+ два півзена та й обрізав.
Касета ХТ 10 шв. 11*32 знайшов б/в в ідеальному стані.
Гальма. Каліпери як і рама МТБ версії. Звісно ж важелем простого дуала МТБ каліпери не протиснути але не випадку з Sensah! Вони мають достатньо ходу щоб зупиняти велосипед. BB7 від Avid прості в налаштуваннях- дві колодки можна підводити, правда притискається лише одна в процесі роботи(інша нерухома). Виникли труднощі з при виставляння зазору між колодками та роторами. Майстер також хвилин 5-7 крутив задній каліпер, мо через те що з Китаю, але вигляд цілком як оригінал, 2019 рік виробництва та й за відгуками - оригінал) Мене на Келлісі обідні гальма авід SD 7 цілком влаштовували, ну тепер буде дискова механіка. Правда ці при попаданні води/бруду пищать, ну то таке.
Ротори спочатку встановив ті лайтові (150 г пара) з Алі. Але щось вони дуже кривуваті і я не зміг їх встановити щоб не чиркало. Псіханув, купив SLX пару. До речі, також кривуваті з коробки.
Колеса. Чому саме білі обода спитайте ви? Наткнувся на розпродаж, обід за гарною ціною. Потім взяв інший. впізнаєте виробника? Так це ztr- crest та alpine. Втулки ztto, китайські з ретчетом 54, копія DT Swiss 350. Майстер що збирав, сказав- цікаві, правда невідомо їх ресурс. З пошуком майстра прикольна історія. Питав я у Деніса, хто може якісно зібрати? Він написав, що йому свого часу збирав Олексій з байк про спорт. Отже, вирішив звернутись до Олексія на Новгородській. через Google знайшов бпс на Новгородській. Далі через Google Maps запропонувало перейти на сайт бпс. відкрився сайт Скотт, у контактах вказано місто Київ ну і електронна пошта. так як це вечір було то вирішив написати на електронку щодо ціни збирання 26 коліс, які спиці краще, що можуть запропонувати з їх наявності. Відповідь- ми не маємо відношення до бпс у Харкові, дзвоніть в нашу майстерню і там підкажуть. Ну ОК думаю я і знову відкрив Гугл, який знає все!) Вбив бпс на Новгородській і там вивалився як контактний номер телефону- на ім'я Олексій. Ну ось же! Пишу у вайбер на той номер. Мав сумніви чи це той Олексій, бо молодий щось дуже. Написав, що треба зібрати 26 колеса та обираю спиці хочу батовані DT Swiss чи Sapim. Відповідь- мач1 2 мм норм спиці, можна зібрати гарні колеса. Тут я знову подумав- це не він! Кидаю фото магазину і фото Олексія вайбер Денисові. Той відповідає магазин той, а Олексій ніт. Ну тоді давай мені саме того номер. Дав, дякую. Написав, Олексій звісно ж занятий, сказав через тиждень привезти. А два Олексія там в двох різних магазинах в одному будинку працюють) А щодо спиць, то DT competition з алю ніпелями буде ОК. То я замовив у Юрка з Одеси комплект спиць та ніпелів (pillar). Ще через тиждень, вілсет готовий.
Стрічка 25 мм ZTTO, на крест норм лягла, на алпайн трохи повозився (він вужче). Ніпеля з Китаю. Вага- 1600 грам.
Покришки- ChaoYang, 26*1.95, 120 tpi, вага 318 грам. Встановленні безкамерно. Герметик Стенс. З переляку влив всі 200 мл в обидві( по 100 в колесо), бо мав досвід з протіканням боковин Конті рейс кінги. А ці тримають добре. Правда був епізод- задне внуль спустило за ніч. Проблема виявилась, що я не дотянув гайку на ніпелі, тобто не повністю виліз ніпель з ободу. Я ще гуми вирізав і підклав для надійності) Катять гарно, як на асфальті так і грунт.
Першиий виїзд дав приємні відчуття. Легкий, спритний та швидкий на розгін. Звісно в бреветах я не беру участі і він не для цього збирався, а для щоденного використання то є саме те що треба. Так гео не та, бонок немає та ще щось. Але мені зайшов. І це головне!
Дуже дякую Денисові (veloshizoid)! Ну і куму за допомогу в фарбуванні.
Почав в листопаді і закінчив наприкінці лютого.
Кинув ще посилання на ютуб для тих кому забагато читати, якість не айс ну яке є )
Фото Гугл диск
https://drive.google.com/folderview?id=1--fQpdEmEz_V8PDoxawnW8QQyzbU75XA Мо хтось вгадає модель рами та загальну вагу?)