| bergamont велосипеды |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 01:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Поїздивши трохи по київським пагорбам в режимі дім-робота зрозумів що то не діло.
Тим часом, почали розвиватись електровелосипеди, вже є нормальні мотори, нормальні контролери, з'являються люди що виготовляють та продають акумуляторні зборки. І тут я зрозумів що потрібно спробувати цей новий вид транспорту.

Погуглив, почитав форуми, обрав конфігурацію що мені підходить та облаштував свій МТБ хардтейл заднім колесом з моторчиком.
Вложение:
snQvJypaqx4.jpg
snQvJypaqx4.jpg [ 622.35 КБ | Просмотров: 4708 ]


Це було чудово! Така приємна потужність, висока швидкість, не пітнієш. Підйом по проспекту Лобановського тепер зі швидкістю маршрутки. Дорога від дому до роботи займає 20-25 хв замість 45-55 на громадському транспорті.

Після сезону використання зрозумів що моя конфігурація далеко не ідеальна. На швидкості більше 40 км/год зовсім не комфортно їхати дивлячись на машини в потоці та намагаючись об'їжджати ями на дорозі. Акумулятор на багажнику зовсім непотрібна річ: не зручно керувати коли ззаду 5 кг акум + 5 кг двигун, раз зламався гвинт що тримає багажник, раз пробив колесо влетівши у відкритий люк дренажної системи (зміїний укус). Потім, на МТБ не зручна посадка для міста: на світлофорах потрібно злазити, потрібно задирати голову щоб дивитись далеко вперед. Ще якось двигун вилетів з дропаутів і трохи покоцав раму.

Вирішив що для моїх потреб підійде рама типу круізер. Спочатку шукав підходящий велосипед для модифікацій. З вимог була стальна рама, дискові гальма, амортизаційна вилка. Звісно, таку конфігурацію знайти не вдалось бо там де є дискові гальма вже алюмінієва рама, а ціна таких велосипедів значно вище за "раму для модифікацій".

Знайшов хорошого майстра який погодився виготовити раму за моїми вимогами http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=325633. Спочатку вимоги були простими: каретка трохи зміщена вперед як у Електра, бокс акумулятора знизу між педалями, амортизаційна вилка, дискові гальма, вага до 30 кг. Та з початком розробки моделі вже захотілось ремінну передачу, а вилку вибрали паралелограмного типа.

Вийшла ось така конструкція
Вложение:
kruiser.jpg
kruiser.jpg [ 60.59 КБ | Просмотров: 4708 ]


Деякі цікаві моменти: дропаути переміщуються при натягуванні ременя, каліпер та крила кріпляться до дропаутів, руль кріпиться до корони на стойках по типу мотоциклетного.
Вложение:
0-02-05-2787eda69ef756024b1ea4c0c6cacbc5cb757ca9823ad6e34eee5cdf8339badd_full.jpg
0-02-05-2787eda69ef756024b1ea4c0c6cacbc5cb757ca9823ad6e34eee5cdf8339badd_full.jpg [ 73.09 КБ | Просмотров: 4708 ]


Далі буду описувати які компоненти і чому обрав (з фото), та поступово процес зборки.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 08:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 2558
Изображения: 3
Город: Макеевка 22-я стрит.
Пол: Муж
Возраст: 53
Зарегистрирован:13.09.2007
Эта тема сугубо информационная, или Вас интересуют мысли здешнего загалу?

_________________
Да здравствует ветер, который в лицо!
Как живётся в Гондурасе знают только гваделупцы.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 08:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Snick
Я створив тему щоб ділитись власним досвідом. Думки, поради, критику з приводу того що роблю з радістю вислухаю, відповім на запитання.

Підіймати холіварні теми типу ланцюг vs ремінь, гідравліка vs механіка, 26" vs 20-29" вважаю недоцільним, є відповідні теми для цього.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2017 23:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Їздячи з моторчиком я не заморачувався перемиканням передач. Вирішив на новому велосипеді спробувати ремінну передачу.

Для велосипедів ремінну передачу робить Strida та http://www.gatescarbondrive.com/. У Strida все заточино під їх велосипеди, тому вони зразу відпали. Gate Carbone Drive все дуже класно, є різні варіанті як зірок так і ременів, комплект для звичайного велосипеда можна придбати за 200 доларів, але мені потрібна задня зірка з фрівілом і тут виникло питання, тому що така зірка у них коштує більше 200 дол. і вся система буде дрожче 300 доларів. Наступив той момент коли стандартні рішення здаються дорогими і з’являється бажання колхозити.

Почитавши форуми, побачив що люди успішно використовують ремені та шківи ГРМ. Погугливши, знайшов стандартні шківи HTD, такі шківи використовуються в різних станках, а також у китайських електро самокатів та скутерів. З даташиту зрозумів що ременю найважче працювати на низьких обертах, якраз такі як у велосипеда. Чим більша потужність і нижчі оберти тим більший діаметр меншої зірки та ширший ремінь потрібно. Я обрав HTD 8M (8 мм між зубцями), співвідношення 2:1, 72 і 36 зубців, ширина ременя 20 мм. Це найбільший діаметр шківів з бортиками, передній 192 мм (це більше зірки на 42 зуба на велосипеді), задній 97 мм.
Вложение:
front_pulley.JPG
front_pulley.JPG [ 680.97 КБ | Просмотров: 4637 ]

Вложение:
rear_pulley.jpg
rear_pulley.jpg [ 304.27 КБ | Просмотров: 4637 ]


Потрібного розміру були тільки стальні, спочатку я думав що потрібно знайти правильного виробника який робить алюмінієві шківи такого розміру, але потім почитав що алюмінієві шківи Strida стираються і користувачі переходять на стальні. Важать вони 3 та 1.5 кг відповідно, але це заготовки і їх потрібно проточити.

Фрівіл вибрав від китайських електроскутерів, він якраз стає на моторколесо та має отвори для кріплення. Задній шків підходить під фрівіл, діаметр якого 77 мм.
Вложение:
freewheel.JPG
freewheel.JPG [ 310.2 КБ | Просмотров: 4637 ]


Ремінь замовлю коли задній трикутник та кареточний вузол буде готовий. Сподіваюсь що трансмісія з усіма роботами обійдеться в 100 дол (без картки, шатунів та педалей).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.03.2017 23:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Виготовлення рами.
Вложение:
frame.jpg
frame.jpg [ 199.98 КБ | Просмотров: 4607 ]

Вложение:
dropouts.jpg
dropouts.jpg [ 175.64 КБ | Просмотров: 4607 ]

Вложение:
DSCN5525.JPG
DSCN5525.JPG [ 408.75 КБ | Просмотров: 4607 ]

Вложение:
DSCN5529.JPG
DSCN5529.JPG [ 262.17 КБ | Просмотров: 4607 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 31.03.2017 20:00 

Сообщения: 57
Изображения: 0
Город: Черкассы
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:18.09.2015
Простите если не в тему...но может сразу електрочоппер собирать? И с педалями, ремнями не прийдется визится и посадка по удобнее будет?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.03.2017 23:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Все в тему :)

Я їздив з моторчиком з квітня по грудень минулого року, можливо не так довго, але для себе висновки зробив. Використовував педалі коли їхав по тротуарам та пішохідним зонам - з мотором там було просто не комфортно. Один раз сів акумулятор і прийшлось 5 км крутити до дому. Також стартував зі світлофорів допомагаючи педалями. Якщо педалями користувався - значить вони потрібні :)

Про реміну передачу спочатку не думав, ланцюга достатньо, тим паче в такому режимі звичайний сінглспід буде дуже довго працювати. З початком розробки почали з'являтись різні ідеї, вирішив спробувати ремінь, самому цікаво що з того вийде.

Чопер в плані посадки таки зручніше, але педалі там дуже не покрутиш.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12.04.2017 20:15 

Сообщения: 57
Изображения: 0
Город: Черкассы
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:18.09.2015
Как там дела?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.04.2017 09:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Очікую частини електроніки з Китаю, вже майже все в наявності, залишились дрібниці. На данний момент сварщик захворів, а я у відрядженні, тому все в такому пасивному режимі.

Коли прийдуть всі компоненти - пофотографую і розкажу що до чого та з чого вибирав.
Фото фари для затравки)
Вложение:
DSC_4054.JPG
DSC_4054.JPG [ 187.15 КБ | Просмотров: 4416 ]
Вложение:
DSC_4058.JPG
DSC_4058.JPG [ 321.67 КБ | Просмотров: 4416 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 14.04.2017 15:19 

Сообщения: 57
Изображения: 0
Город: Черкассы
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:18.09.2015
Ждемс :wink:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 15.05.2017 23:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Травневі свята завершились і вже всі повернулись до роботи. Рама доварюється і скоро на покраску, а я поки займаюсь електронікою. Розповім трохи про конфігурацію електропривода.

акумулятор 48 В 15.6 А*год, li-ion 13s6p
контролер Infineon 12F4110 36-72 В 40 А
мотор MAC 48 В 1000W 8T, редукторний

В планах перейти на конфігурацію 60 В 17s5p, щоб отримати більшу потужність, контролер та мотор дозволяють. Але то далекі плани, ще цей акумулятор попрацює.

Акумулятор зібраний місцевими умільцями, там ще корпус є з якогось композитного матеріалу. Цілком нормально працює, віддає свої 30 А току. Була проблема з BMS, від тряски відійшов роз'єм та згорів резистор на платі. Відремонтували і нормально закріпили плату.
Вложение:
accum.JPG
accum.JPG [ 451.14 КБ | Просмотров: 4260 ]


Контролер з великою кількістю налаштувань під будь який акумулятор та мотор. Але теж не без проблем. Стандартні білі китайські роз'єми повне гівно - постійно пропадає контакт на ямках: то ручка газу відійде, то датчики холла з мотору. Приходилось заливати термоклеєм та скріплювати стяжками. Коли це остаточно набридло замінив роз'єми на чорні фіатовські. З ними взагалі ніяких питань, ще й водостійкі.
Вложение:
controller.JPG
controller.JPG [ 327.52 КБ | Просмотров: 4260 ]


Оскільки акумулятор з контролером були на багажнику в сумці (фото в першому повідомленні), важливо було надійно їх закріпити. Спочатку вони літали по всій сумці, що її трохи порвало, потім зробив в дні отвори та закріпив за допомогою двох туристичних стяжок напряму до багажника, через дно сумки. Вийшло що акумулятор надійно притягнутий до багажника а сумка як чохол навколо нього. Але кріпити акумулятор (5 кг) на багажник то погана ідея. Маневрувати з ним не так зручно, та раз зрізався болт кріплення багажника на лежачому поліцейському.

З мотором теж були неприємні моменти. Один раз він вискочив з дропаутів та трохи прокрутився коли я стартував на світлофорі. На щастя, дроти не порвало, тільки трохи ізоляція зіпсувалась. Розбирав його щоб змастити та подивитись як там все, ще думав ізоляцію нормально замінити, але не вийшло. Всередину трохи потрапляло вологи в місці кріплення кришки, є сліди корозії. Після того як змастив, обробив стик кришки герметиком, сподіваюсь це дозволить йому працювати довше.
Вложение:
motor.JPG
motor.JPG [ 303.99 КБ | Просмотров: 4260 ]


Сподіваюсь, позбудусь всіх проблем з новою рамою.

Зараз розроблюю схему, в велосипеді ще буде мережа 12 В для фари, заднього габариту та гудка. На тижні має прийти пульт на руль мотоциклетного типу. Подивлюсь як там влаштовані перемикачі та на скільки вони надійні - тоді буде зрозуміло куди ставити реле і взагалі що і як підключати.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 18.05.2017 07:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Прийшли перимикачі з Китаю. Навіть трохи кращі ніж я думав, з металу. Тепер потрібно адаптувати мото штуки під реалії електровелосипеда. Думаю буде щось схоже не таке:
аварійка - вмикання контролера
повороти - швидкість (40, 100 і 120% )
габарити - мережа 12 В
ближнє світло - бижнє світло
дальнє світло - дальнє світло
гудок - гудок
стартер - круіз контроль
Вложение:
handlebar_switch.JPG
handlebar_switch.JPG [ 289.76 КБ | Просмотров: 4234 ]


Ще є варіант на габарити зробити разом вмикання контролера і мережі 12 В, а аварійку залишити про запас. Подивлюсь як буде краще.

Гріпси було складно вибрати. Хотів ручку газу по типу мотоциклетної (їздив на ручці крючкового типу з лівого боку). В основному це половинчата ручка, або китайська низької якості. На щастя, знайшовся один виробник нормальних гріпсів, зроблено дуже якісно.
Вложение:
grips.JPG
grips.JPG [ 165.25 КБ | Просмотров: 4234 ]


Навмисно не ставлю ніяких індикаторів чи компьютерів. Вважаю що це зайве, велосипед має просто працювати. В мене стояла тільки ручка газу на рулі, вмикання було на дротику в сумці разом з контролером - ніякого дискомфорту. Інколи цікаво було взнати скільки заряду залишилось, але це ні нащо не вплинуло б, так що теж не потрібно. Якщо зовсім сумно буде без індикаторів, підключу блютуз модуль до контролера і буду дивитись на смартфоні. Якщо в когось є думки з цього приводу - пишіть.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 25.05.2017 23:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
вже скоро :)
Вложение:
0-02-04-7c4de289a27f4fa9b601c829f02101cc811a2a8518a6897696b393b2ceffd12e_full.jpg
0-02-04-7c4de289a27f4fa9b601c829f02101cc811a2a8518a6897696b393b2ceffd12e_full.jpg [ 115.99 КБ | Просмотров: 4173 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.133s | 29 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'