ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://tourist.kharkov.ua./phpbb/ |
|
Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. http://tourist.kharkov.ua./phpbb/viewtopic.php?f=76&t=542370 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | yakubinski [ 24.03.2025 10:26 ] |
Заголовок сообщения: | Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
Привіт, усім! Спільното, підкажіть, таке взагалі буває? і де можна придбати. Бо насипні під моєю вагою, на жаль, не живуть довго. Дякую! |
Автор: | Kostiantyn.Hermash [ 24.03.2025 14:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
yakubinski писал(а): Привіт, усім! Спільното, підкажіть, таке взагалі буває? і де можна придбати. Бо насипні під моєю вагою, на жаль, не живуть довго. Дякую! Був тут (на цьому форумі) один такий MaximSed, який переробляв китайські втулки черв'ячки на проми, хтось цим користувався. Але він жив у ПівнічноДонецьку (Сєвєродонецьку), який зараз під окупацією. Він покинув цей форум, можливо залишився в окупації (зрадник? хз). Але ті проми добре сприймають лише радіальні навантаження, а на велосипеді при нахилі виникають ще й бокові навантаження. Тому сумніваюсь, що проми будуть жити довго в таких умовах. Інший шлях --- відмовитись від сепараторів і спробувати збільшити кількість кульок у втулці (можна черв'ячку, можна торпеду). Більше кульок --- більше навантаження може сприймати втулка. Можете подивитись тему того чувака: https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=324903 |
Автор: | yakubinski [ 24.03.2025 15:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
Дякую. Можливо, я щось вигадую і потрібно просто знайти більш якісну втулку на насипних шарах. Може, хтось порадить конктретну, бо китайські в моїх умовах живуть півроку/рік. |
Автор: | Kostiantyn.Hermash [ 24.03.2025 15:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
yakubinski писал(а): Дякую. Можливо, я щось вигадую і потрібно просто знайти більш якісну втулку на насипних шарах. Може, хтось порадить конктретну, бо китайські в моїх умовах живуть півроку/рік. Velosteel (Чехія). |
Автор: | Kostiantyn.Hermash [ 27.03.2025 00:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
Втулка велостиль (принаймні сучасні) має один недолік --- це кріплення корони (та штука, яка утримує ролики, тобто сепаратор для роликів) до п'ятерика. Замість нормального стопорного кільця як в радянських втулках (яке легко зняти і одягти), там всередину п'ятерика запресована фігня з тонкого металу, яку дуже важко виковиряти. Якщо її все-ж-таки вдасться дістати (за допомогою плоскої викрутки або чогось тонкого), то вона при цьому трохи деформується. Потім, якщо вставити її назад, то вона вже не тримається так добре. А якщо не знімати корону з роликами, то не можна якісно відмити п'ятерик від бруду під час обслуговування. http://www.velosteel.cz/kestazeni/volnobezka.pdf Ця деталька-фігня позначена на схемі як "fixing cup". |
Автор: | andr [ 27.03.2025 13:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
Kostiantyn.Hermash писал(а): Втулка велостиль (принаймні сучасні) має один недолік --- це кріплення корони (та штука, яка утримує ролики, тобто сепаратор для роликів) до п'ятерика. Замість нормального стопорного кільця як в радянських втулках (яке легко зняти і одягти), там всередину п'ятерика запресована фігня з тонкого металу, яку дуже важко виковиряти. Якщо її все-ж-таки вдасться дістати (за допомогою плоскої викрутки або чогось тонкого), то вона при цьому трохи деформується. Потім, якщо вставити її назад, то вона вже не тримається так добре. І нехай. Та бляшана штука потрібна лише для того, щоб тримати п'ятерик з роликами й короною вкупі, коли втулка розібрана. В зібраній втулці п'ятерик впирається справа у малий підшипник, а рух його корони вліво обмежений правим гальмівний конусом. В такому стані воно не розбереться, навіть якщо того фіксатора не буде зовсім.Kostiantyn.Hermash писал(а): А якщо не знімати корону з роликами, то не можна якісно відмити п'ятерик від бруду під час обслуговування. На другому чищенні я вирішив просто кидати п'ятерик у зборі в розчинник та розмішувати, а потім те ж саме з свіжим розчинником. Можна струснути банку разів з двадцять. Там не суперпрецизійний механізм, йому цього досить. Чисть його абсолютно якісно чи не абсолютно - після першого ж гальмування туди потраплять дрібнісінькі сталеві ошурки (чорний субстрат, від якого ми й відчищали механізм), утворені тертям між корпусом втулки та гальмівними колодками.
|
Автор: | карабас. б. [ 02.04.2025 17:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
німецька планетарка на 3 передачі простіша, міцніша і надійніша від всих торпед і велостилів ,при своєчасному обслуговувані і правильному перемиканні передач САКС -3 їздить дуже довго. А своєчасна заміна підшипника з сторони гальм та малого робить цю втулку дуже надійною і витривалою .Цікаво що великий підшипник з сторони зірочки майже незношується. |
Автор: | andr [ 03.04.2025 11:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Сингспід на промах під барабанні (ножні) гальма. |
карабас. б. писал(а): німецька планетарка на 3 передачі простіша, міцніша і надійніша від всих торпед і велостилів ,при своєчасному обслуговувані і правильному перемиканні передач САКС -3 їздить дуже довго. А своєчасна заміна підшипника з сторони гальм та малого робить цю втулку дуже надійною і витривалою .Цікаво що великий підшипник з сторони зірочки майже незношується. Підтримую.
|
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |