Размер: S
Продам велосипед Dartmoor Hornet S 2021 27,5 Boost
Хардтейл-монстр для Freeride/Enduro! Це не я вигадав, так вказано у виробника рами і на самій рамі. Велосипед повністю власної збірки, кожен компонент куплявся окремо.
Збирався щоб качати скіл (ХТ пробачає менше, ніж двопідвіс) по спотах у містах (зокрема у Києві, де я тоді перебував), для гір був інший вело, тому цей там не бував, але можна на такому і у гори.
Стан дуже добрий: сів і поїхав.
Деребану нема.
Зібрати такий самий на нових компонентах це буде коштувати на сьогодні близько 100 тис. грн.
Розрахунки по компонентах тут:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1R61lTqO6OTmyuSAPETU7T7KP7MT1aYGb8nrEA38fvi4/edit?usp=sharing.
Контакти: 096-500-77-05 (Антон, є Viber/Telegram)
З чого він:
-
Рама: Dartmoor Hornet 27,5 2021, чорна, розмір S на зріст 160-170 (я 170, все прям "як раз"). М'ясний хардтейл для фрирайду. Кареточний вузел 73мм BSA (різьбовий), торцований. Рама повністю обкліяна віниловою матовою плівкою, але я вже примудрився її поцарапати: 3 коцки краски на верхній трубі -- впав у під'їзді об перила коли я його мив і глибока царапка до металу на пері -- попав камінець між шатуном та пером. + стандартні сколи фарби на пері біля зірки.
-
Вилка: RockShox Yari, 160мм ходу (зігнана з 170). Під 29 колесо (легше продати окремо за бажанням, чим 27.5). Регулювання: тиск, компресія та відскок. Знята зі Scott Ransom та регулювання компресії встановлене звичайне Debon Air, замість TwinLock-овського, що на скотах. Стан ідеальний, ноги також, коцок нема. Перед продажом звожу на регламентоване ТО, бо вже пора.
-
Ободи Dartmoor Sniper 27.5 матовий червоний анод, 32 шприхи.
-
Шприхи та ніпелі не знаю які, щось з серії дешево, але сердито.
-
Втулки Goldix (Китай) Boost (110х15 та 148х12), з ратчетом як у DT Swiss, якщо не помиляюся, то на 32 зуби, барабан під стандарт HG.
-
Покришки: Maxxis High Roller EXO 2.4 передня (складна, але наче не безкамерна, встановлена з камерою, куплена 7 червня 23-го) і задня Maxxis Ardent EXO/TR 2.25 (куплена і встановлена безкамерно 9 лютого 23-го).
-
Безкамерний набір: герметік Hutchinson, залитий 9 лютого, стрічка Sun Ringle, ніпелі для безкамерки - якийсь непоганий китай, які хоча б не вилазять з утримуючої гуми за першої нагоди.
-
Касета Sram PG1230 на 12 зірок 11-50 зубів.
-
Перемикач Sram NX 12-швидкісний.
-
Манетка Sram SX 12-швидкісна.
-
Ціпка Sram PC GX Eagle на 12 швидкостей.
-
Шатуни Sram NX DUB 170мм
-
Зірка Sram NX Direct Mount 32 зуба.
-
Каретка Sram DUB BSA 68/73.
-
Гальма Sram Code R
-
Ротори ZTTO 203мм червоні. Це єдине, що я б замінив просто про всяк випадок, якщо б їхав з ним у гори, бо для міста їх більш, ніж достатньо, але в горах "перевіряти" критичні компоненти ціною власного здоров'я не хотілося б. А так свою справу роблять без нарікань, виглядають вогінь!
-
Кермо Syncros Hixon 1.5 Rise / Alloy 20140D.B. 20mm rise / 8°, обрізаний з 800 до 760 мм (знятий з того ж Scott Ransom)
-
Виніс Syncros XM1.5 / Alloy 6061 / 31.8mm / 0° / 1 1/8" (так само зі Scott Ransom)
-
Гріпси Dartmoor Race 135 (гумова частина 120мм) червоні (але через зберігання на балконі від сонця вони вже повицвітали). Зносу майже нема.
-
Рульова ZTTO на промах.
-
Дропер, він же пневмо-глагол (підседельний штир) -- Satori Sorata Pro, робочий хід 150мм. Відносно недорогий, але надійний китай. За півтора року не маю до нього претензій, раз на пів року пшикаєш на нього сіліконкою і працює як новий.
-
Манетка дропера ZTTO підрульова.
-
Сидіння Lietu чорний з червоним. Розмір 275х135, Cro-Mo рейки. Міцне, рівне, середньої жорсткості, вага ~280г. Є подряпина від падіння набік.
-
Зажим глаголу ZTTO чорний.
-
Болотники з алі пара.
Без педалей та фляготримача з інтрументом, що на фото (користуюся ними на іншому велі).
Чому продаю:
на зараз складно тримати вдома 2 вела і я дуже мало катаюся навіть на одному.
Обгрунтований торг.
Інше про вел:
- Спочатку цей вел збирався на значно більшій частині китайських компонентів просто потестити "альо" вони чи ні. Всі, що "не альо" були замінені, а саме:
Втулки та касета встановлені нові навесні 22-го. Пробіг до 800 км. Китай-втулки норм, але попередні я помилився і взяв не Boost та користувався з проставками, тому замінив.
Шатуни-зірка-каретка встановлені нові в липні 22-го. Пробіг до 500 км (обидва пробіги я взяв такі, щоб напевно, насправді скоріше менше).
Гріпси поміняв, якщо не помиляюся, восени 21-го.
- Чому нова задня покра: сзаду була також 2.4 ардент, але в неї з'явилася нерівність (додам її до вела за бажанням).
- Передню покру повнісню почистив від старого герметику 8 лютого перед тим як залив новий.
- По зносу передньої покри можна зрозуміти як багато я на ньому накатав за 1.5 роки, від нової задньої не дуже і відрізняється.