| cyclone |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 01:09 

Сообщения: 366
Изображения: 3
Город: Kyiv
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.03.2012
Невпадло написати про сінглові ланцюги, якими користуюся. Тут з CZ цікава історія, але якщо коротко, то ситуація така:

Цитата:
Hello, Thank you for the message.

Unfortunately our company is no more specialized in bicycle chains, we produce just the timing engine chains, motorcycle chains and industry chains.

Regarding the ½ x 1/8 Velo chain we produce just the basic model mainly for industry application, which is not recommended for special racing bicycles.

Best regards
Radek Zipek
Sales Department

ČZ Řetězy, s.r.o.
Tovární 202
386 01 Strakonice
Czech Republic


Відповідно сказати, чи з Китаю ці Retezy чи з Чехії мені складно, але дослідним шляхом встановлено, що якість як в старшої версії, так і в новішої дуже навіть нічо так (при різних цінах) https://motovelogroup.com.ua/shop/product/tsep-velosipednaia-chehiia-112-zvenev-km За посиланням не купував, але там цікаво звернути увагу на інші "вироби" ланцюгобудування...

Старша - пін з проточкою всі ланки ("8") в ідеальній формі чорного кольору, чіткий логотип "Velo", сам ланцюг важчий на 19%.
Новіша - пін розвальцьований, на бокових стінках видно сліди штамповки, колір чорний + сірий, логотип не такий чіткий.

Зважив без упаковки: маса "жерстяного" ланцюга КМС Z410 360 грам, старого Вело - 423 грами, а нового Вело всього 342 грами! Інший пін, очевидно тонший метал. Всі три зразки важились із замком, 112 ланок, похибка 4 грами.

Гіпотеза поки лишається така, що дійсно завод змінив ринкову стратегію (на мотоциклетні та індустріальні ланцюги) залишивши ½ x 1/8 стандарт в спрощеному вигляді. А як воно насправді - ніхто не скаже точно мабуть))

ПС: за минулий рік вдалося розтягнути "старий" ланцюг, хоча і не в хлам (після 5 тисяч перекинув на дорожник з глухаря). Змазував рідким машинним маслом іноді, мив може 2 рази за рік, включно з зимою. За вересень-грудень та лютий-березень (сумарно може до 1000 км на цьому ланцюгу) відчутних змін на "новому" поки не спостерігаю.

Фото якось при нагоді, якщо комусь треба будуть - нагадайте в приват.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 10:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Vognick
спасибо

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 10:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
Минулий сезон я відкатав на парі кмц 51 за 85грн. 5600км. Розтягнулись обидві до 306.7, що є 0.9%.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 13:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Кактал на кмц 51-самая убогая из всех...Рекомендую кмц х8(99).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 13:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
Так, але вона ж дорожча більш ніж втричі.

Я ще думаю що поставити на цей сезон. Але обираю між дибелою компою та парою таких же дешманських 51.

Проблема в тому, що за ці 5600 вбилась зірка. Це стандартна шиманівська зірка для планетарок. Звичайно проскоків нема, але є потріскування при сході роликів з зубців - бо вони не можуть скочуватись як належить по такому зубу. На розваленій україні можна було б ще їздити та їздити, але на моєму доброму велі я так не хочу.
Вона акурат відходила сезон з двома дешманськими 51, при чому все зносилось "до межі" - зірка до оцього стану та ланцюги до 0.9% - загалом добра комбінація.
З іншого боку кампа. Відживе вона звичайно багато таких зірок. Але ж з початку буде супер-гуд, а потім вона трохи підзноситься та на нових зірках буде так собі та посилено їх зношувати. І знову таки, хотілося б мати пару, а пара камп на 1-1 трансмісії це назавжди напевно.

Хз, поки думаю, поки висить ця стара зірка та ланцюг, на днях щось куплю.
Але варіант дешманских ланцюгів мені подобається більше - купив на початку сезону за 250грн зірку та пару ланцюгів, відкатав сезон, зірку на смітник, ланцюги в фонд зимнього ашану.


ИзображениеИзображение


Последний раз редактировалось tifo 16.03.2017 14:09, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 16.03.2017 14:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Согласен что катать и на сингле с потянутой цепью ниочень...Все что ты описал-я уже проходил...И таки остановился на кмц х8(99)-она и не тянется,и звезды хватает на вдвараза дольше...и сама поприятнее...Хватает ровно на сезон(около 10 тысяч+)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:16 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Маю питання щодо впливу їзди на ланцюгах вищесереднього рівня зносу (60-80-90%) на виробку зірок системи.

За 100%-ний знос ланцюга я тут приймаю видовження його на 0,5% або при замірі 24 ланок 100% знос це довжина 306,4 mm (0%-304,8mm). Таким чином, при 100%-ній виробці ланцюг рекомендується замінити, а при 200% - значний знос ланцюга - 1% зносу - замінити негайно, треба було раніше.

Тож мені цікаво приблизно накреслити графік:

50% видовоження ланцюга - швидкість зносу "a";
60% видовоження ланцюга - швидкість зносу "b";
70% видовоження ланцюга - швидкість зносу "c";
80% видовоження ланцюга - швидкість зносу "d";
90% видовоження ланцюга - швидкість зносу "e";
100% видовоження ланцюга - швидкість зносу "f".

Приймаються суб'єктивні і об'єктивні думки. Де на графіку буде злам лінійної залежності і перетворення на параболу, тобто де зростання видовження на 10% буде відповідати зростання зносу системи скажімо на 10+X%? Ну звісно лінійної залежності може і не спостерігатися чи злам буде нижче 50%-ного видовження ланцюга. І виробка ланцюга буде швидша за систему - я усе це розумію. Не має значення, мене цікавлять хоча б дуже приблизні прикидки. Тобто, чи варто використовувати ланцюги з вищесередньою виробіткою? На якій відмітці зносу ланцюгу виробітка системи суттєво зростає?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
Маю питання щодо впливу їзди на ланцюгах вищесереднього рівня зносу (60-80-90%) на виробку зірок системи.

viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641527
viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641545


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Не хочу таким заниматься...свое практическое мнение о цепях я высказал.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:29 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
andr писал(а):
june писал(а):
Маю питання щодо впливу їзди на ланцюгах вищесереднього рівня зносу (60-80-90%) на виробку зірок системи.

viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641527
viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641545


Дякую, але там про нові ланцюги. Я про старі. Ну і ідея в тому, як старі ланцюги впливають саме на зірки системи, а не касети. Мене це зацікавило.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 19.03.2017 14:47, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
andr писал(а):
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641527
viewtopic.php?f=19&t=306203&p=1641545#p1641545


Дякую, але там про нові ланцюги. Я про старі. Ну і фішка в тому, як старі ланцюги впливають саме на зірки системи, а не касети? Мене це зацікавило.

Там і про нові ланцюги, й про старі. Давайте ще раз: як оцінити виробку на передніх чи задніх зірках? На око, так?
Це не дасть жодної згоди щодо якоїсь певної зірки. Один скаже "майже як нова", інший скаже "їй капут". Як тоді вести мову про кілька зірок, себто про статистику?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:52 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Я визначаю критичну виробку зірки касети як перший проскок при довжині ланцюга, що не перевищує скажімо 80% видовження. Звісно, якщо довжина ланцюга по зносу буде скажімо 125%, то цього проскоку може і не бути. Але я не використовую ланцюги зі зносом більше 100%.

Головна проблема у використанні зношених ланцюгів - це розриви. Не рекомендується використовувати ланцюга при 80%-ному видовженні по зносу!

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 19.03.2017 14:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 14:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
От, скажімо, спереду є дві зірки. Одна з 32 зубами, інша з 44. Зуби спрацьовані цілком однаково там і там. Ланцюг на 32-зубій зірці скакатиме, а на 44-зубій - ні. Повторюю, зуби спрацьовані абсолютно однаково.
З касетою буде схожа картина, тільки набагато яскравіша. Бо там є і 11-зуба зірка, й 28-зуба.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 15:02 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Все дуже просто: перший проскок при будь-якому передаточному числі - касету треба знімати і ставити іншу. Винна система - знімати передні зірки. Але питання ж не у цьому.

Питання в тому чи отримаю я економічний ефект, якщо буду їздити на старому ланцюзі з пристойними зірками спереду. Або краще взяти і викинути старий ланцюг і поставити новий, щоб не зношувати передні зірочки.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 19.03.2017 15:09, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Ресурс цепи
СообщениеДобавлено: 19.03.2017 15:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Ви хочете статистики. Але проскок, бачте, залежний од розміру зірки не в меншій мірі, ніж від того, наскільки спрацьовано зуби.
Мало того. Швидкість, з якою сточуються зуби, дуже сильно залежить ще й від матеріалу, і від товщини зірки, і від профілю зубів. У різних фірм вони різні, навіть якщо зірки - з однаковим призначенням.
І нарешті. З зіркою на 52 зуби ланцюг розтягується приблизно удвічі повільніше, ніж за тих самих умов з зіркою на 36 зубів. Не в півтора рази, а у два. Більша передня зірка справді зберігає ланцюг. Новий чи розтягнений - він зношуватиметься набагато повільніше, ніж у випадку з меншою зіркою.

Як це все врахувати? Усереднити?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.167s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'