kycerjaska, я вдячний Вам за добре ставлення і абсолютно не сприймав те, що Ви пишете, як ворожнечу. Прошу не сприймати так і мою відповідь. Але мушу сказати, що Ви (не тільки в цій темі
) іноді пропонуєте якісь рішення, не замислюючись, що та ситуація, яку Ви при цьому подумки бачите, може не відповідати реальності адресата
. Крім того, у Вас іноді мішаються докупи різні речі. Наприклад:
kycerjaska писал(а):
Вам вже писали що Ви неодоцінюєте Секонд Хенд, прикладом є прибана Вами 772 перекидка, людина котра хоче зекономити купить Деоре чи алівіо котрі проїдуть рівно стільки а може і більше ХТ.
Це про секонд-хенд чи про нові перекидки? В будь-якому разі я на той момент вважав, і зараз вважаю, що 43 євро за новий XT (який у мене проходить багато років) — це дуже нормальна ціна, і в цій ситуації я не став би брати ні за 20 євро новий Alivio, ні за 25 євро новий Deore, ні забудь-яку ціну секонд-хенд, а якщо не купив би те, що купив, то просто їздив би ще якийсь час на тому Altus-і, який стояв з заводу.
kycerjaska писал(а):
Про ровер що сказати, також вважаю що за такі гроші можна було взяти щось краще і не треба вважати що ровер Ви придбали за 300 умовних одиниць, до тих 300 треба ще додати гроші котрі вкладені в ньго за 2 роки єкслуатації, в результаті ми маємо щось близьке до 600 євро!!! А тепер трохи обміскуйте все і подумайте якій байк можна було придбати за 600 євро з других рук. Ви запитаєте мене чому я додав всі витрачені Вами кошти в одну сумму, все просто: коли купляєте ровер треба одрзу прорахувати що Вас чекає в плані апгрейда чи заміни, великої математики не треба!
Я все добре рахував. Ви не думаєте про те, що наявність грошей (і вартість тих грошей) "сьогодні" й "колись" — це різні речі. На той момент, коли я велосипед купував, це був не те що максимум, а дещо вище максимума, який я був готовий платити.
Не хотів розводити тут невелосипедні теми, але скажу. Років десять тому, якщо десь у Європі була цікава для мене конференція, я міг порадитися з дружиною п'ять хвилин і витратити кількасот євро на те, щоб на неї з'їздити, і так не раз на рік. Років десять тому ми могли з колегами сказати одне одному: "Може, у тебе буде пара тисяч доларів до наступного місяця, бо зараз можу собі й дружині взяти за дуже гарною ціною квитки в Штати, а якісь свої надходження ще не встиг отримати", і без проблем одне одному такі суми позичали й повертали. Років десять тому, якби я сів на велосипед тоді, я й велосипед купував би інший, по-іншому, і, скоріш за все, за короткий час завів би собі і складаний для міста, і туринг для подорожей, і щось іще.
Натомість улітку 2014-го я пішов на фронт, вбухавши не одну тисячу доларів у все необхідне для себе та ще пари своїх друзів, вилетівши на довгий час з нормального заробляння грошей, маючи на той момент частково проінвестовану квартиру в процесі будівництва й знімаючи квартиру, в якій ми з дружиною жили. В "сухому залишку" з літа 2014 й до демобілізації восени 2015 року я заробив, крім солдатської зарплатні: поранення (досить серйозне), не одну тисячу доларів "довгих" боргів, які повільно віддаю досі, і здатність довго й уважно рахувати, що я можу, чого не можу, що варто робити, чого не варто тощо. І я, повторюся, не маю до Вас ворожнечі, але, щоб вона у мене мимоволі не виникла, будь ласка, не треба мені розповідати, що в певній ситуації мені краще було на щось витратити не 300 євро, а 600, щоб потім не витрачати гроші частинами протягом якогось часу. Я й ті 300 витратив з великими роздумами, і та ціна була ще результатом певної знижки, яку я отримав.
Цитата:
А от якби ви придбали байк в кращій комплектації, то і апгрейдів би не довелось робити, і чесно скажу: я не уявляю як можна ушатати ровер за 7000 км.
"Ушатати" можна різне й різною мірою. Я, наприклад, міняв один з ободів (уже подвійних) після того, як на марафоні "Поліська Січ" мені людина добряче в'їхала в заднє колесо (причому вона була в тому не винна, я просто невчасно зупинився на вузькій стежці й не встиг відскочити з ровером вбік). Та й не тільки "ушатуванням" визначаються заміни компонентів. Я не "ушатав" кермо, але я від самого початку знав, що їздитиму в тому числі й довгі маршрути й мінятиму його на "метелик" чи ще якесь багатопозиційне (і, скоріш за все, не "баран"), бо руки стомлюються у всіх, а у мене ще й проблеми з хребтом і наслідки поранення додають дрібних проблем у цьому плані. Ну от з'явилася можливість взяти "метелик" задешево, то й узяв. Я не "ушатав" гальма, але я проїхав не одну тисячу кілометрів за дві зими, минулу й цю, причому не в Амстердамі, не у Празі й не американськими шосе, а в тому числі й різними варіантами засніжених і мокрих "лайноґрунтів" тощо, і в кінцевому підсумку вирішив, що на заробляння на нові гальма витрачу менше часу й нервів, ніж на обслуговування вібрейків. А, наприклад, дешева двособачкова задня втулка "ушаталася" (й замінилася по гарантії) за перших кілька місяців експлуатації, з бреветами, "Київською Соткою", регулярними підйомами з активним вкручуванням на київські пагорби типу вул. Теліги тощо, і нічого особливо дивного в тому, що вона "ушаталася", немає ні для мене, ні для всіх, хто її бачив.
kycerjaska писал(а):
Максим Козуб писал(а):
Для початку, можливо, Вам варто уважніше писати? А то коли читаєш "механічна гідравліка", складно зрозуміти, що Ви мали на увазі
. Знов-таки хотілося б почути про альтернативи. Чому відходитиму від вібрейків, я чітко написав вище. Чому не гідравлічні дискові, можу розписати детальніше, якщо недостатньо того, що писав вище про ремонтопридатність, дальньопохідні плани тощо.
Пять разів перечитав і не зрозумів що Вам не сподобалось, а далі добряче посміявся.
А, ну тобто після перечитування все ж таки помітили
?
kycerjaska писал(а):
Я не можу зрозуміти переваги механіки від гідравліки, гідравліка просто працює, дуже цікаво буде детальніше дізнатись чому саме механіка.
Так, гідравліка просто працює. Але ті мої друзі, які проїхали, наприклад,
http://cycle.dn.ua/docs.php?id_doc=47&doc_type=0,
http://cycle.dn.ua/docs.php?id_doc=102&doc_type=0,
https://velokyiv.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=166130 тощо, і з якими ми регулярно катаємося й буквально вчора обговорювали плани спільних дальніх походів, гідравліку собі ставити, м'яко кажучи, не рвуться. Просто вона працює, доки працює, але якщо вже десь у 100 км від найближчого населеного пункту в якійсь ситуації у Вас переб'ється гідролінія, а не трос механіки, я погано собі уявляю, що Ви робитимете. Я ж ніби не раз вище згадував про ремонтопридатність у польових умовах.
kycerjaska писал(а):
Як виявляється можна і зараз зустріти героїв нашого часу! Два класних механіка, порадили втулки на промах для дискового гальма на раму котра для того не має кріплення, вони точно професіонали! То тільки мені це рішення здається дивним?
А хто Вам сказав, що вони при цьому дивилися на ту раму? Ви знову вимальовуєте собі в голові якусь картину, що відрізняється від реальної, й робите з тієї уявної картини якісь висновки. Їм було задано (не при візиті з велосипедом, тобто на раму вони при цьому не дивилися) абсолютно конкретне питання: "Є можливість узяти за Х грошей такі-то втулки на промах, або за Y грошей такі-то втулки на насипних підшипниках" (причому ціни X та Y близькі). "Що б порадили ви?". Через цих людей пройшли в різних ситуаціях десятки втулок і тієї, й іншої моделі, а також сотні, якщо не тисячі, інших втулок. При цьому один з них ще й займається жорстким велоспортом (DH тощо) і обслуговує себе та своїх друзів по команді; другий, зокрема, складав колеса (і взагалі є, вже не пам'ятаю скільки років, постійним механіком) для тих моїх друзів, які проїхали Іран, Гімалаї, Камбоджу, Бразилію, Чилі тощо. І порадам і висновкам цих людей (які до того ж по черзі обслуговують у різних ситуаціях мій велосипед уже півтора року) у мене підстав довіряти, перепрошую, не менше, ніж порадам і висновкам навіть дуже досвідченого, кваліфікованого, доброзичливого тощо празького співрозмовника на форумі
.