Розповідь продовжується, внаслідок сильного впливу на мозок високих технологій карбонобудування, яка підксилювалася гуркітом в одно вухо користі підвіса та в інше вухо навідомого почуття, що це дуже комфортно, було вирішено придбати раму скот спарк 30 2007 року, вага 1,850 кг, у травні 2012 року. Зрозуміло, що всі зап частини були взяті с хартейла скот скейл 15 2008 року, ще приводом придбання підвіса було дискомфорт в області хребта. Ітак вийшов такий агрегат, фото додається, вага була 10,4 кг на безкамерці. Це була ракета ще та, на грунтах можна було видавати на гора 35 км/год без болі, відверто кажучи дуже жалію, що продав цей агрегат. З абрейдів було тільки перехід на безкамерку та покри швабре рейсінг ральф та неопренові грипси.
Можна сказати, що тут і треба було зупинитися, якби не внутрішнє его, яке хотіло ще більшого, що може бути краще за байк, не кидайте в мене каміння, для сімії це автомобіль. Прийшлося збирати кошти, на новий, так как в планах б/у авто не входило, прийшлося продати байка (серпень 2012 року), щоб вистачило на авто. Скажу це була помилка і так вистачало бабла, але жадність фраєра згубила... скот продається у Харків , кінець фільму.
Після придбання іномарки, мозок був виключений стосовно байкоманії, але зрозуміло не надовго. Через місяць з'явилася ломка страшна , щось потрібно було робити пришлося піднатужитися на роботі заробити копійку ну і спустити її на байк, зрозуміло що на карбопідвіс грошей зайвих не було , прийшлось брати попростіше, але марка скот це сила, тому не став змінювати традиціям, купив у 2012 році у грудні скот спар 60 2012 року з пробігом до 400 км. І все до нічого, якби не відчуття , а вони не підводили, байк був значно тяжіліший ранішнього аж 13,1 кг, поїздив я на ньому 1 міс і продав у надії шось купити полегче та покраще в компонентах , лазив на п2к на знайшов скоріше всього палений спеш стампджамер ФСР 2007 року, да був він старий, що мої двері, але вага та навістка , а головне ціна зіграли своє у січні 2013 року був куплений спеш трейловий байк
Головне, що в ньому подобалося це технічні спуски та не можу знайти такого слова на українській мові "ковырялово", для себе зрозумів , що не в вазі може бути щастя, хоча він і важив всього 12 ,1 кг і це люміній!!! проїздив я на ньому аж до квітня 2013 року і знову хотілося полегше та швидше, спеш продається і знаходиться карбоновий "канондейл РАШ" 2007 року , одна нога для пафоса, вага була у нього більша чим у стампа аж 12,9 кг хоче геометрія була всеж таки більш засточена на вручення, ну головне був він подубитий. Були проскоки цепка, треба було міняти всю трансмісію, що в плани не входило
поїздив на ньому до червня 2013 року і вирішив купити щось полегче типу хартейлу, такий собі даунсайз. Кадейл продається і купляється бюджетний байк "деус" 2006року, виробництво Англії. Скажу змінив тільки вилку там тому, що була там регідка і видбивало руки нормально так, а в решіт не поганий байк , можно було б і залишити, але це вже була хвороба, коли не можна було зупинитися хочухочухочу ще...., потрібно булоб лягати у психлікарню, але ніхто з родичів не дзвонив до неї, ну а мені воно і не потрібно було.
Дейвес звісно був проданий і знов захотіли таргани карбоподвіс, життя тоді ще не навчило , що потрібно брати нові байки і під свої запити, тобто в моєму випадку потрібно було легке брати по вазі, карбон карбону різнь, не весь карбон легкий, але тоді я ще не знав цього, знайшов на просторах СЛАНДО байк карбопідвіс "ЖТ марафон" 2010 року, крадений мабуть, о ще такого живопису у мене не було у стойлі, треба брати, скажені таргани, хай їм грець, ладно беру, ЖТ приїхав, вага була 12,5 у нього , скажу так колишній його хазяїн намагався зробити з трейлбайка щвидкісний спорнтивний підвіс, щось у нього вдалося, але головна проблема булі - це його рама з амортом який не лочився і не було навідь пропедалу, жопіто і все))))) Да ще тріснута була вона в районі піра, вже потім догледив. Вирішив відправляти гарборукам на пайку, зробили вони вчасно і швидко, поїздив я на ньому до січня 2014 року. ну потім замітив ще одну тріщину в рамі і вирішив продавати, погана карма, як не крути.
Далі буде ще весиліше, думав все зупинюсь треба взяти новий байк і крапка, вже домовився що беру трек суперфлай найнер 29 2014 року типа модно , але хартейл в мої плани якось не входив, ще був варіант взяти нового скота геніуса 930 2013 року, але тоді відговорили мене його брати, так як великі ходи для рівнини це фейк, поліз знову у пошуки. Знайшов спеш епік 2007 року, знову на тіж граблі, що давній байк, але це епік "йошкін кіт" треба брати, хвороба прогресувала. Взяв і прогадав так як знову убитий міняв і цепок і касету і зірки , скажу так підвіса там мало більше хартейла комфорту маловато було. Ех хай йому грець продав, головне вилка талас з ходом 100-140 на епікі це фейкт також ще той був.
Потім купив у квітні 2014 "скота спортстера Р6" 2007 року ні риба ні мясо 14 кг, але що подобалося , що 28 колеса катять з горки давив під 56 км/год з розрахунком 48/11 і по трасі було зручно їхати. Замінив тільки вилку на амортизаційну сантур якийсь на 28 вилок нормальних дуже мало.
Продав і нього, чого не влаштував, а х.. його знає хворому це тяжко пояснити)))) Думав в черговий раз, що зупинюсь, але байконаркоманія прогресувала, потрібна була вища доза. Його вдалося продати навіть з прибутком))) горе бізнесмен.
Далі у червні 2014 року був куплен трек 8000 2011 року, гарна конячка, замінив тільки ободи на ЗТР крест, але щось там скрипіло в рамі видно вже скоро було їх кірдик, йшла на злом, до мене видно їздив товстун, так як ободи було ендурові. поїздив я на ньому до грудня 2014 року і обміняв на підвіс скот геніус 60 2011 року, фото викладу піздніше, так як ліміт вже файлів, на ньому і зупинився, змінив вже руля, виноса, поставив рокрінг, середню зірку змінив на більшу 36, поставив дропник і засопкоювач ципка, поки що таргани побігли з мого мозку, мабуть криза їх налякала чи майбутній 13 байк як число не дуже, в решіті решт зупинився я на 12 байку. По швидкості немає її там, хоча ковирялово, трейли це його стихія, що мені і подобається - може це і є ідеальний байк для мене....
життя покаже.
п.с. для читачя скажу наступне не гоніться за апгрейдами в пошуках сферічного вакума, його немає, а беріть одразу той байк, який буде відповідати вашим умовам його експлуатації, компоненти можна міняти , але після їх руйнування та вихідну з строю. І точно треба 100 разів поміркувати коли міняйте байк. Зараз в сучаних умовах економічної кризи не розжинешся, але в майбутьому все може бути. Бажаю зваженого підходу до вибору!!!
фото останній байків двох скину піздніше.