Кінець 2014 року, після проїханих кількох десятків тисяч кілометрів, стало зрозуміло, що мені вже замало Kellys Viper 30 (червоно-білий, 3/8, на вібрейках) на 26 колесах і закортіло чогось більш нового. 2015 рік ознаменувався виходом у світ нового стандарту велосипедних коліс – 27,5.
До найнера душа не лежала. Чому? Не знаю і не питайте. Все, вирішив - хочу вел з колесами 27,5!!!
Трохи полазив по інтернету, походив по магазинам і у лютому у магазині «Велопланета» побачив його - Cannondale Trail 5 27,5 2015 р., глянцевий чорно-червоний. Очі загорілись, руки затремтіли. Зробив замовлення, зачекав два дні поки привезуть вел з Харкова, заплатив 17000 тисяч і додому! Для справки - Cannondale Trail 5 27,5 2015 р. велосипед з обладнанням початкового рівня: трансмісія 3/9 - Altus, Acera, SunRace, КМС; вилка SR Santur XCM HLO; гальма гідравлічні Hayes Dyno Sport. Але якщо порівняти з Kellys Viper 30 то це небо і земля.
Час минав, а з ними і проїхані перші тисячі кілометрів. Настала пора подумати/помріяти про апгрейд. Ну а куди ж без нього? На цю болячку протиотрута майже не діє )))
Чому одразу не купив крутий вел? Грошей забракло, курс валюти виріс, Дельта банк разом з моїм вкладом помер ( Хоча вклад потім повернули.Апгрейд зайняв десь чотири місяці. Сідло, педалі та гальма б/у, стан нових. Всі інші комплектуючі нові, купував у магазині "ВелоКиїв", замовляв через «Харків Турист і “Bike-components”. Багато часу пішло на доставку та очікування компонентів. То вилку чекав місяць, то втулки. На “Bike-components” зробив три замовлення, щоб не перевищити ліміт купівлі.
До речі – обода і втулки відправляв на збірку у Миколаїв до “Bike Wheel Builder”, а спиці вже майстер сам замовляв з-за кордону. Наприкінці апгрейду від серійного велосипеда залишились: рама, рульова та підсідельна труба )
Рама: Cannondale Trail 27,5 2015р., 6061, технологія SAVE, рульова 1-1/8”
Вилка: Rock Shox Reba RL 27,5 Solo Air 100 mm, 1-1/8”, під ексцентрик
Руль: TIDEACE T800 full carbon, flat, 660 mm
Винос: TIDEACE 3K, 90 mm
Рульова: TANGE SEIKE, напівінтегрована
Гріпси: SRAM з замками
Шатуни: Shimano Deore XT 770, 42-32-24T / 175 mm, 3/9
Манетки: Shimano Deore XT 770, 3/9
Передній перемик.: Shimano Deore XT 771, 3/9
Задній перемик.: Shimano Deore XT 772, середня лапка, 3/9
Касета: Shimano Deore XT 770, 11-32, 9 шв.
Ланцюг: Shimano Deore XT HG-93
Педалі: Shimano Deore XT 8000
Гальма: Shimano Deore XT 785
Гальмівні ручки: Shimano Deore XT 785
Ротори: Shimano SM-RT76, п180/з160
Гальмівні колодки: Shimano метал Ice-Tech
Cідло: Selle SMP Hell
Підсідел: Cannondale C4, 27,2, 400 mm
Хомут: UNO
Обода: Stan’s No Tubes ZTR Arch EX, 27,5, 32 отвори
Втулки: Turner BLK 20, 32 отвори
Cпиці: DT competition, баттовані 2.0 / 1.8
Ніпелі: Stan’s No Tubes Presta
Обідна стрічка: Stan’s No Tubes
Герметик: Stan’s No Tubes
Покришки: MAXXIS Cross Mark 2,25, folding, 27,5
Вага велосипеда після апгрейда 10 кг 500 г.
Аксесуари:
переднє світло Convoy S2+ T6-4C, 1400 mA
задня мигалка ONRIDE Pulsar
вело комп’ютер Sigma 16.12
насос Airwave Motion Floor Mount
Катаю у стилі крос-кантрі на протязі року, сезон не закриваю. Максимальна дистанція вело заїзду 210 км. За сезон накатую близько 7000 км – більше робота не дозволяє. Велосипедом задоволений на 100%.