| купити сідло для велосипеда |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 22:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 1337
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне.


Cправа в масовості виробництва.
Щось типу такого
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 22:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
@noxin
а еще 80/20, бритва Оккама и синдром утенка :D

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 22:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
@noxin писал(а):
andr писал(а):
Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне.


Cправа в масовості виробництва.
Щось типу такого
Изображение

Забудь про це. Собівартість ніяк не корелює з ціною в умовах ринку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 22:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
@noxin писал(а):
Cправа в масовості виробництва.

Не знаю. Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне.
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Це все натяки на собівартість.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 22:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
алюминь же вроде как уже роботы варят. или нет?

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 23:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Да, Merida роботами варит. Но это мало что говорит о себестоимости. Помимо роботов-сварщиков там полно и людей-сварщиков. А также - людей-сборщиков (это я о частях рамы), гибщиков-ровняльщиков (это я тоже о раме), термистов, маляров, грузчиков, крановщиков и других деклассированных элементов.

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 23:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 930
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:30.07.2016
andr писал(а):
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні.
Можливо й так, але...
Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 10.02.2019 23:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Максим Козуб
похоже на сказки про ножи из японской стали. :D

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 930
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:30.07.2016
Aleksei Dmytren писал(а):
Максим Козуб
похоже на сказки про ножи из японской стали. :D
Алексей, считайте как хотите. У меня никакого желания рассказывать здесь сказки нет, а для этих людей никакого смысла рассказывать мне сказки тоже не было. Более того, я подозреваю, что если они сюда заходят, то могут на меня несколько обидеться уже за то, что я, не называя имён и т.д., по сути цитирую здесь какой-то кусочек (хоть и не основной) из каких-то наших с ними личных разговоров. Но всё-таки рискнул процитировать.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
andr писал(а):
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні.
Максим Козуб писал(а):
Можливо й так, але...
Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка.

Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам та вилок Китай теж варить з неналежним рівнем. Наприклад, взяти хоча б клацаючі вилки Mosso. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Можливо, ваш знайомий замовник занадто вимогливий до цієї системи?
І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи.
В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших.
А народ їздить собі.
https://www.youtube.com/watch?v=9UPNO6GDnGY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 930
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:30.07.2016
andr писал(а):
Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам Китай теж варить з неналежним рівнем. Але для більшості замовників цей рівень - належний.
Читаючи, згадав один з варіантів всіляких відомих принципів: "80% чого завгодно — фігня" :).
Цитата:
І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи.
В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших.
До речі, це читати б усім, хто схильний сліпо вірити тим чи іншим брендам ("Це ж ..., вони у-у-у які!") :).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 1337
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне.


Тут цікава собівартість не в Китаї, а при реалізації товару кінцевому споживачу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Це загадка, оповита таємницею. А от про суто "технологічну" різницю в собівартості Al та Cro-Mo, мені здається, приклад 1999 року таки дає якесь уявлення.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 930
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:30.07.2016
Supinator писал(а):
Дивився на рами з тітану,всі однакові-сірого кольору,дорого коштують.
Колір найчастіше металево-сірий, але бувають інші варіанти. Подивіться, наприклад, https://www.cyclingabout.com/titanium-t ... facturers/.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Туринги в Украине
СообщениеДобавлено: 11.02.2019 00:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Максим Козуб
Сварка легированных сталей - давно не космическая технология. И когда обычную технлогическую операцию преподносят как дар божий - смотрю и диву даюсь. Прям пять линий на весь трехмиллиардный китай, только сто сэнсеев и их 30 сварочных постов могут хорошо сварить две трубки.
Я не пытаюсь уличить в обмане ил чём-то плохом, но напустить виду - это тоже маркетинг.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.162s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'