Цитата:
вколотить
Дуже небажано, вони ж мікроскопічні зовсім.
Цитата:
с натягом на ось и на педаль это раз?
Вісь — обов’язково, тіло педалі — бажано. Гадаю.
Цитата:
Как подгонять когда подшипник чуть люфтит клеем или жестью?
При следующем выбивании и вколачивании не раздалбывается ли посадочное место и нужно будет придумывать уплотнитель?
Мідна втулка. Чи просто скручений колом лист міді потрібної товщини.
Спосіб дуже древній, може зараз вигадали щось «витонченіш».
Цитата:
Сколько служат педали на промподшипниках.
Дуже активно й дешеві комплектні — можуть і за 3 роки.
Та вони більш не стирання бояться, як корозії та ударів — малі, площа контакту мікроскопічна, матеріал — те саме залізо, а не криптоніт.
Цитата:
Т.е. если промподшипники китайские то педали служить долго не будут!-это верно?
-Китай бува різним.
-ціна на той самий підшип може коливатись у »10 разів, здогадайтесь за що
-комплект і дикий китай = синоніми, у веломагазах взагалі «ілітні» проми — це зазвичай рівень нижче середнього, Малайзія, Тайвань там…
-брати підшипи варто у спец.магазинах, які ними торгують (на 1 розмір може бути кількадесят варіантів й виробників)
Цитата:
//Нужен как минимум прочный промподшипник.
Керамічні — міцні, проте крихкі. І легкі.
Нержавіючі — …при додаванні речовин проти корозії втрачається міцність, доводиться хімічити й балансувати
Цитата:
А китайский прослужит, и снова проблемы с запрессовкой? так ли это оправдано ли это?
Є релігійна течія, котра вірить, що промпідшипники у велах — зло. Бо чи волога попаде, і вони легко іржавіють. Чи ж-бо те, що пром матиме кульки меншого діаметру, аніж можна було б насипом зробити. Але вони не вірять в те, що тіло підшипника легше й дешевш зробити з якіснішої сталі, аніж цілий барабан втулки чи вісь (чашка-конус — пів-біди).
Цитата:
Как обстоят дела со смазкой промподшипников. Понятно что промывка, а затем смазка. Как часто необходимо смазывать?
Номінально — НІКОЛИ.
Вони змащені пожиттєво спецзмазкою до завершення ресурсу.
Скільки разів ти діставав і змащував підшипи у …пральній машинці?
Практично - можна завдати більш шкоди випресовуючи і запресовуючи, ніж користі від нової змазки.
Як часто? Через 2+ роки активного катання, далі раз на пів-року, поки не вимнуться всередині доріжки від випресувань-запресувань. Це якщо взагалі 1 підшипник. Якщо їх кілька — то швидш шипи на них попсуються чи ще що станеться, пожиттєві тобто.
Змащувати — густими змазками для механізмів високих обертів (авто-мото товари, є непогані загального призначення, й навіть з цікавими добавками). Рідкі мастила (ака до швейної машинки, моторне), графітку (занадто густа) — не можна. Дисульфід молібдену — можна чи у нові дуже, чи у старі припрацюватись.
З тих варіантів що бачив - ніхто не геморився з клеями і забиваннями, просто ставився підшип, і його притискали вирізаною …як називається те, що схоже на вісь+шайбу й накручується на різьбу?
Ще читав десь на алі — в одних педалях зробили взагалі одну половину без нічого — на втулці і один підшип, де маса давить. Інший виробник теж цікаве зробив — 1+3, для меншого зносу навантаженого боку.
Що цікаво - через розмір на педалі можна знайти керамічні підшипники, або ж з нержавійки. Але й через розмір не можна знайти самобалансуючі, подвійні, радіально-упорні, чи голчасті. До речі, 3 останні б дуже добре почувались у педалях з їхніми навантаженнями. Особливо голчасті. Якщо є варіант — у педалі й каретку ставити голчаті.