| cannondale topstone купить |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 12.08.2019 17:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 98
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:25.02.2009
Історія мого Felt Edict почалась 28 лютого 2017, коли сильно захотілось FS. Про що настрочив пост і виклав це ФБ.
Одним із запропонованих був Едікт, який ідеально НЕ підходив майже по всім параметрам)) Але представники бренду дали вельчик на тест.
Мені сподобалось.

І у 2018 до мене приїхала рама 2017 року випуску з тупою мордою (71.5) і 100/142 осями. А у планах було пересісти на оновлений Edict 2019 з сучасними плюшками.

Изображение

Накатано на момент публікації — 6800 км.
Байк зібраний весною 2018 року.

Підвіска.
Одноричажна без шарніру біля осі колеса.
Свою реалізацію одноричажки Felt називає — FAST (Felt Active Stay Technology).
Гончє, бістрє, блаблабла.
Кароч, особливість фелтовської реалізації — пір’я стискає аморт. Тобто при спущеному аморті, він буде стиснений до рівня сега. А при надутому — пір’я допомагає аморту стискатись на початку ходу.
Що це дає? — чутливість і активність підвіски до мілких нерівностей. І велика прогресія до сильних ударів.

У головному лінку стоять два дворядних проми 3802LLUMAX (15x24x7 мм), у коромислі два 6801LLUMAX (12x21x5 мм). А у шарнірі між коромислом і верхнім пір’ям — втулки тертя.
Проми впресовані у стакани вклеєні у раму.
Між промами стоять розпорки і немає всякої дічі, що роздовбується і починає теліпатись.

Про люфт.
Я не знаю, до якого стану треба довести проми, щоб ця підвіска почала люфтити.
Бо вся система знаходиться під постійним тиском від заднього трикутника.

Перед заміною раму жмякав Саша ака Амерс (людина-люфт). Люфт не знайшов, хоч там проми вже просились у смітник)

В мене був випадок — на тестовому вельчику їхав ХСМ Стежки Опришків 2017. І на перший спуск забув розлочити аморт. Зловив там кілька канав, так що мало не перекинуло. Підвіска почала трохи поскріпувати, ну і нехай, нічого ж не теліпається. І через 2 дні каталки горами, повернувшись до Києва, я вирішив підтягнути болти підвіски.
А там вісь аморт-коромисло зрізана, і у коромислі проми розбиті вщент)

Для захисту шарнірів від бруду — використовую просту шторку з скотчу або ізоленти. Так само на вилці постійно стоїть міні крило, що захищає ноги і рульову від накидування говєн.

Читаючи про поневіряння власників підвісів з постійним люфтом і факапами у підвісці — я тихенько радію, тому що обрав Едікт.

Аморт 168х38мм.
Тут стоїть Rock Shox Monach RT3 — три режими (відкритий, платформа і лок).
Підвіска слабо гойдається при навалюванні по рівному і не гойдається при вкручуванні на ногах у торчі.
Вмикаю лок тільки при вкручуванні сидячи у круті тягуни з рівним покриттям. Дуже хочу сюди аморт з керуванням з руля — і бажано на 3 позиції типу фокс стд.

Початковий обвіс фактично весь переїхав з мого Focus Raven, а зимою 2018-19 був сильно покращений:
— дроппер Rock Shox Reverb. Довго ввагався у його необхідності, але тепер для мене це обов’язкова деталь мтб. Вниз я може й не став швидший, але рівень контролю і безпеки значно підвищився.
— карбонові колеса. Жорсткі, легкі, міцні. Пережили кілька виїздів у гори і кілька зміїних укусів на покришках.
— Sram Eagle. 1х12 трансміссія з діапазоном, що покриває всі мої потреби. З 1х11 я у гори ставив на систему зірку 30т, а на кантрє — 34т. З Ігілом — 34т на всі випадки життя.


Параметри райдера:
Вага — 95 кг.
Зріст — 196 см.

Поточна комплектація:
Фреймсет:
Рама — Felt Edict 2 2017 року. Рівень Perfomance (не топчик FRD). Повністю карбонова.
Задня вісь 142×12 мм, стокову з ричажком замінив на Hardlite під шестигранник.
Амортизатор — Rock Shox Monach RT3 168х38мм.
Вилка — Fox Factory 32 СTD з скотовською манєткою.
Вісь Carbon-Ti 100×15 мм

Кокпіт:
Руль — CTK Lite 720мм
Гріпси — ESI.
Заглушки періодично губляться і замінюються на що попало.
Винос руля — 3T 100мм
Сідло — китайкарбон з Ali. Копія спеш тупе
Підсидільний штир — дроппер Rock Shox Reverb з внутрішньою проводкою гідролінії. Рама була несумісна з внутрішньою проводкою. Ваня Швидко з допомогою дриля зробив сумісною.
Підфляжник — Lezyne Flow Cage HP
Педалі — нрж Shimano 540

Гальма:
SRAM X0 Trail — по 4 поршні на каліпер, осі ручок на промах. Гальма вже старенькі, але працюють як треба.
Колодки - китайські, органіка чи різні металлізовані. Беру у перевіреного продавна на ХТ. Гальмують ок, і можна не паритись ціною, міняю зазвичай при 70% зносу.

Трансмісія:
Перемикач — SRAM Eagle NX — поставив для експерименту, з наміром замінити на Х01/GX, якщо буде глючити. Перемикач добряче люфтить на осі, але перемикає перфектно.
Манєтка — SRAM Eagle GX
Ланцюги — SRAM Eagle NX, дешево і сердито, працюють норм, ходять також норм.
Касета — SRAM Eagle GX XG-1275 10-50т
Шатуни — Race Face Aeffect вал 24 мм
Каретка — різьбова BSA Race Face
Передня зірка — Garbaruk 34т овальна

Колеса:
Втулки — Trailmech XC 100×15, 142×12
Спиці — DT Aerolite. Біленькі.
Ніпеля — латунні Mach1
Ободья — китайкарбон з Ali. Speedsafe 34мм х 30мм hookless, внутрішня ширина 28 мм. Вага 350 г.
Ободна стрічка — Stans
Ніпеля — Hutchinson

Покришки:
Гірський комплект — Hutchinson Taipan 2.25 + Hutchinson Cobra 2.25 Remise
Кантрійний комплект — 2x Hutchinson Skeleton 2.15, 2х Hutchinson Cobra Race Lab 2.1, інколи на зад ставлю Hutchinson Black Mamba 2.0

Вага:
Від 11.3 кг, у кантрійному сетапі (як на фото), до майже 12 кг, у гірському.

Що хочеться проапгрейдити у едікті?
— поставити аморт з ремотом. Вже була одна спроба покращити стоковий Монарх, але то треба його добряче перероблювати. Але настало тепло і краще катати ніж чекати.
— Карбонові шатуни на 30мм валу. Поглядаю на SRAM X01 та Race Face Next SL. У РейсФейс ще й можна вал з поверметром вставити.
Була спроба поставити мої старенькі Х0 на вал рейсфейс 30мм. І воно стає. Жорсткіші шатуни відчуваються. Не катаю так, бо такий колхоз дає заширокий q-фактор, а це б’є по колінам.
— Переклюк на вищий рівень. Несолідно на NX катати і перехід на GX дасть -50г. Цей апгрейд станеться вже після того, як укатаю NX, бо працює норм. Хоч вже вихватував ляща і весь покоцаний.

Інколи дивлюсь на велосипед і муляє, що він з одною флягою, з кутом рульової у 71.5, відносно довгим пір’ям, і не буст. І такий — хочеться покращень.
Але варто сісти на байк — він катить!
Він рулиться!
Він валить вгору!
Він дає їхати вниз!
І думки про покращення видуває.
А ще Едікт змінив мої поняття про необхідність гострого кута на морді — раніше 71.5 жахав, а виявилось, що і з ним можна їхати вниз.

Поведінка Едікта подобається, так що було вирішено не замовляти модель 2019 року, а катати ще як мінімум сезон 2019 і може навіть 2020, оновивши комплектацію.
А зекономлені, на купівлі байка, кошти витратити на новий шосейний велосипед.
Але Felt FR5 — то зовсім інша історія…


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 12.08.2019 21:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 8292
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Дивовижна штука, нічого не скажеш. І справді бойова, раз такі люди на ній їздять. Але мені дуже хочеться трохи почіплятися до дрібниць.
Отже, не "пір'я", а пера. Пір'я - воно походить від слова "пір'їна" й означає щось пташине чи подушкове, перопухове. А в писаря чи у ровера - пера, котрі походять від слова "перо", а зовсім не від пір'їни.



Бешенный_бантик писал(а):
Що хочеться проапгрейдити у едікті?
...
— Карбонові шатуни на 30мм валу. Поглядаю на SRAM X01 та Race Face Next SL. У РейсФейс ще й можна вал з поверметром вставити.
Була спроба поставити мої старенькі Х0 на вал рейсфейс 30мм. І воно стає. Жорсткіші шатуни відчуваються.

От справді ніколи не розумів, як (навіть з вашим зростом, вагою й силою) можна відчути, що 30-мм вал жорсткіший за 24-мм, коли спереду та ззаду - 2,25" покришки, а на додачу ще й пружини. Тим більше що
Бешенный_бантик писал(а):
Підвіска слабо гойдається при навалюванні по рівному.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 12.08.2019 23:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 98
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:25.02.2009
Шатуни - це те що відчувається.
Особливо якщо спробувати вищий рівень.
Вал то звісно не відчую.
А от різницю між "топ карбонові на 30му валу" vs "середні алюмінієві на 24му" - відчутно


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 13.08.2019 14:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Луцк
Пол: Муж
Возраст: 49
Зарегистрирован:04.11.2009
Будеш продавати аморта, маякни ;) Або можу запропонувати фоксу цтд(не кашимну), без виносної манетки.

_________________
Де впав, там и фініш


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 14.08.2019 23:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 98
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:25.02.2009
TreNeR писал(а):
Будеш продавати аморта, маякни ;) Або можу запропонувати фоксу цтд(не кашимну), без виносної манетки.

фокс під манєтку чи з ричажком?
чому хочеш його замінити на монарх?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Felt Edict - підвіс, що не люфтить
СообщениеДобавлено: 14.08.2019 23:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Луцк
Пол: Муж
Возраст: 49
Зарегистрирован:04.11.2009
Фокс з ричажком. Якщо чесно, то монарх більше підходить по стилю. В мене сід РТ3 з чорними ногами, то хочу і аморт аналогічний :oops:
Якшо шо, то мій без жодних ньюансів. Без царапин, пошкоджень, не соплить, не травить.
А в тебе 168х38 чи 165х38? Бо в мене 165(про 168 я навіть не чув, може помилився?)

_________________
Де впав, там и фініш


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.331s | 19 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'