| новый велик |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 21:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 8290
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Cuervo Blanco писал(а):
Я не готовий розпрощатися з додатковими ~10 км/г. Полюбляю швидку їзду, але що я можу зробити, якщо не ерегірую на шосери? Врешті решт, наявність й досі у продажу подібних покрих означає, що я не останній 26"-вузькосліковий збоченець на цій планеті.
kycerjaska писал(а):
Ти впевнений що воно додає ~10 км/г на швидкості? По собі можу сказати що іноді чіпляюсь за шосейниками, і 35км/г комфортна швидкість для них, мені важко за ними триматись, маю ще запас на 40, але в такому темпі довго не протягну.
Cuervo Blanco писал(а):
Щодо 10 не впевнений, але 7-8 точно додає. Наприклад, якщо взяти горизонтальну ділянку з хорошим асфальтом, то за умови штилю 40 км/г для мене буде комфортна швидкість.
...
З рештою, як раз для швидкого подолання малих відстаней я й зібрав саме такий велосипед.

Давайте справді перевіримо добрим калькулятором, скільки приросту дають на дуже хорошому асфальті найкращі туго накачані шосейні сліки порівняно з найзубатішою МТБ-гумою, та ще й з низьким тиском.
https://www.gribble.org/cycling/power_v_speed.html

Заповнимо це все перевіреними даними. Що таке CdA і т. д., нагуглити зовсім не важко.

Weight of rider (kg) - 75
Weight of bike (kg) - 10
Frontal area A (m2) - 0,7
Drag coefficient Cd - 0,57
CdA (m2) - 0,4. Це як у хорошого шосейника у верхньому хваті (за пістолети), але нехай. Посадка буде дуже обтічною (хоч це й МТБ), а одежа - облипальна.
Drivetrain loss (%) - 5 (себто ККД трансмісії - 95%)
Ухилу нема, вітру теж.
Air density Rho (kg/m3) - 1,2. https://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air

Тепер головне, сoefficient of rolling resistance - Crr.

1.
Візьмемо широку зубату гуму під дуже низьким тиском, причому таку, щоб котилася найгірше з-поміж усіх пристойних МТБ-покришок. Щоправда, вона не 26", а 29", але для названих умов різниця несуттєва.
Ось ця МТБ-покришка: https://www.bicyclerollingresistance.co ... lstar-2017
З тиском 1,7 атм Crr = 0,01334.

2.
А тепер - найкраща шосейна покришка. Не просто найкраща, а найрозкішніша, найпречудесніша, абсолютний рекордсмен з легкого кочення.
https://www.bicyclerollingresistance.co ... a-speed-g2
З тиском 8,3 атм Crr = 0,0021.

Пхаємо дані до калькулятора, а потужність нехай буде 300 Вт. Це приблизно рівень КМС у шосейних гонках з роздільним стартом.
Отже, з найзубатішою гумою, у якої Crr = 0,01334, маємо 33 км/год.
З най-най-найшосейнішою гумою (яка набагато краща за будь-який 26" слік) з Crr = 0,0021 маємо 37,4 км/год.

Різниця - 4,4 км/год. А в реальності різниця набагато менша за 4,4 км/год. Чому так? Хоч ми й не врахували кращу обтічність сліків (порівняно з зубатою гумою) - це з верхом покривається двома чинниками.
А. Будь-які 26" сліки котяться як кізяк у скарабея, якщо їх порівняти з найтоповішою гоночною шосейною 28" гумою.
Б. Навіть якщо хтось їздить по шосе на дуже зубатій МТБ-гумі, він явно качає більше, ніж 1,7 атм, - тому вона котиться куди легше, ніж у нашій калькуляції.

Отже, різниця між 26" МТБ-гумою та вузькими 26" сліками на шосе - максимум 3 км/год.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 8290
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Свідомо зігнорував попсові калькулятори типу http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm, бо там усі ввідні - маловаріантні та не стовідсотково доказові. Однак за бажання можна й там хоча б приблизно перевірити те, що я наверзляв.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:23 

Сообщения: 62
Город: Васильків
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:16.12.2018
Ця тема старша від всесвіту) Вищезгаданий мтб експлуатуєтся у місті і на коротких відрізках+пілоту подобається. А той факт, що вона обмежує ареал мтб і виглядає кумедно-питання інше. Є програма для геохіміків phreeqc, яка розраховує (серед іншого) можливі поєднання важких металів з грутовою органікою in vitro...В реалі усе не завжди співпадає.
Кізяк у скарабея)) А вони доволі вправні (дивлячисьз ким порівнювати)))


Последний раз редактировалось alexphd 11.12.2019 22:30, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:29 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Велике значення має бажання їздуна - коли пре, тоді пре. Шановний андр зілюстрував скоріш для робота, або електровелосипеда. А людина від одного кольору рами може плюс 5 накинути))).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:34 

Сообщения: 62
Город: Васильків
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:16.12.2018
Так, настрій-100%. + andr за широкі (за замовчуванням)) А які класні кольорові схеми трапляються в олд мтб...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:36 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Я раніш ненавидів червоний - бо совєцький. Зараз червоний в мене найшвидший))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:41 

Сообщения: 62
Город: Васильків
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:16.12.2018
Elk 2 писал(а):
Я раніш ненавидів червоний - бо совєцький. Зараз червоний в мене найшвидший))

))) я вже тиждень думаю про червоний турист kalkhoff і водопровідні труби відійшли навіть не на другий план))


Последний раз редактировалось alexphd 11.12.2019 22:49, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.12.2019 22:45 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Так, емоційний заряд від катання...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 07:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 3201
Изображения: 48
Город: степь
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.02.2012
Мотивация и эмоции это конечно прекрасно, но к свойствам покрышек они не имеют отношения. Точнее так же, а то и больше, могут промотивировать и толстые. Или вообще не покрышки :smile:

_________________
No gods, no masters


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 11:50 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Еще момент, что тонкие легче толстых и от этого их легче крутить. Вес покрышки много дает, больше, чем где-либо в другом месте...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 15:49 

Сообщения: 185
Город: Кривой Рог
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:28.11.2015
Elk 2 писал(а):
Еще момент, что тонкие легче толстых и от этого их легче крутить. Вес покрышки много дает, больше, чем где-либо в другом месте...

Думаю, достаточно просто сравнить в реальных условиях Schwalbe MARATHON PLUS MTB 26x2.25 (вес с камерой 1440 гр.) и MAXXIS DETONATOR 26х1.0 (вес с камерой 351 гр.) и добавить немаловажный фактор разгона с нуля. Ну а что, пока на первых покрыхах наберёшь 35 км/ч, на Детонаторах будешь уже далеко впереди. Правда, ещё и обода должны быть разными, ибо на один и тот же не натянешь 2.25" и 1.0", в общем, ещё добавляется разнице в весе.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 16:51 

Сообщения: 185
Город: Кривой Рог
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:28.11.2015
andr писал(а):
Будь-які 26" сліки котяться як кізяк у скарабея, якщо їх порівняти з найтоповішою гоночною шосейною 28" гумою.

Навіщо ж порівнювати доволі дешеві Детонатори з умовними MAVIC YKSION CXR? Ну а про безглуздість диванної калькуляції я написав трошки вище. Краще порівняй в реальних умовах покришки, які я запропонував. Дуже сумніваюсь, що різниця вийде 3 км/г. Головне -- не виплюнути легені й не угробити коліна у марних намаганнях розігнатися до 50 км/г на Швальбах :wink:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 17:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
Cuervo Blanco писал(а):
Думаю, достаточно просто сравнить в реальных условиях Schwalbe MARATHON PLUS MTB 26x2.25 (вес с камерой 1440 гр.) и MAXXIS DETONATOR 26х1.0 (вес с камерой 351 гр.) и добавить немаловажный фактор разгона с нуля. Ну а что, пока на первых покрыхах наберёшь 35 км/ч, на Детонаторах будешь уже далеко впереди. Правда, ещё и обода должны быть разными, ибо на один и тот же не натянешь 2.25" и 1.0", в общем, ещё добавляется разнице в весе.



26″ x 2.3″ Rat Trap Pass TC від reneherse важить в лайт версії трохи більше 400 г.
Schwalbe Marathon Plus — Smart Guard 25 мм овер 500 г.
Можна також порівняти?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 17:43 

Сообщения: 185
Город: Кривой Рог
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:28.11.2015
@noxin писал(а):
26″ x 2.3″ Rat Trap Pass TC від reneherse важить в лайт версії трохи більше 400 г.
Schwalbe Marathon Plus — Smart Guard 25 мм овер 500 г.
Можна також порівняти?

А куди з умов порівняння подівся МТБ-протектор? Якщо сильно постаратися, то можна ще й знайти MaxxLite 285 за 160$ пара, хоча в них протектор вже явно не кантрійний.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.12.2019 17:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 3201
Изображения: 48
Город: степь
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.02.2012
А мы всё ещё по асфальту уносимся взакат на 50 или уже по бездорожью?

_________________
No gods, no masters


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.142s | 29 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'