| велозапчастини купити |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17.03.2020 16:37 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
june писал(а):
Все одно вже не те: зірка тонша і зношуватиметься швидше при тих же 27-ми швидкостях...

Плюс, на мій погляд, ланцюг буде трохи люфтіти на таких зірках. Чи ні? Мені здається тут інших варіантів не може бути - не те, що дев'ятка...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.03.2020 16:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Все одно вже не те: зірка тонша і зношуватиметься швидше при тих же 27-ми швидкостях...

На скільки швидше? На 100км?

І як я живу з шосейною 10х дабл-системою, що працює як 1х з NW-зіркою та 11х касетою, та ще й на рамі під "гірські" компоненти?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.03.2020 19:58 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus
А навіщо Ви перейшли на одну зірку? Для мене ця нова тренда просто поза розумінням. Я розумію спорстменам це доречі, а так... У Вас же менше зношуватиметься трансмісія, якби у Вас дабл так і стояв би.

Плюс хіба що це безпека - щоб не скидався ланцюг з великої зірки на малу.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.03.2020 20:08 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus
До речі, провести трос по низу не така вже і проста історія: https://www.youtube.com/watch?v=nMQYVzyrsqc

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.03.2020 21:46 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Мені здається чейн-лайн можна змінити проставками. У мене на стакані каретки дві проставки під головтек 2 справа і одна зліва. Чи я помиляюся, не можна?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.03.2020 23:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
d.lus
А навіщо Ви перейшли на одну зірку? Для мене ця нова тренда просто поза розумінням. Я розумію спорстменам це доречі, а так... У Вас же менше зношуватиметься трансмісія, якби у Вас дабл так і стояв би.

Плюс хіба що це безпека - щоб не скидався ланцюг з великої зірки на малу.

З власного досвіду, простоти та естетичних міркувань.
Під мої потреби в моїх умовах я не розумію навіщо мені дабл (тим-паче трипл!), мені цілком достатньо 40/11-40.

А ланцюг у мене ніколи не скидався і в часи трипла :)

june писал(а):
d.lus
До речі, провести трос по низу не така вже і проста історія: https://www.youtube.com/watch?v=nMQYVzyrsqc

Один упор на нижній трубі рамі та пластикова направляюча знизу вузла каретки.
Найскладніше в цьому - упор рубашки троса на рамі зафіксувати.

june писал(а):
Мені здається чейн-лайн можна змінити проставками. У мене на стакані каретки дві проставки під головтек 2 справа і одна зліва. Чи я помиляюся, не можна?

Це проставки бо кареточний стакан 68мм. На 73мм не було б проставок.
Довжина вісі незмінна. Прибравши проставки, шатун сильніше не одягнеться, а от тіліпатися на каретці почне.
Шосейні шатуни мають коротшу вісь. Шосейні каретки - коротшу внутрішню проставку і стають на 68мм кареточний стакан без проставок.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 08:27 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Це проставки бо кареточний стакан 68мм. На 73мм не було б проставок.
Довжина вісі незмінна. Прибравши проставки, шатун сильніше не одягнеться, а от тіліпатися на каретці почне.
Шосейні шатуни мають коротшу вісь. Шосейні каретки - коротшу внутрішню проставку і стають на 68мм кареточний стакан без проставок.

Дякую, я не знав, що шосейна вісь коротша.
d.lus писал(а):
Один упор на нижній трубі рамі та пластикова направляюча знизу вузла каретки.
Найскладніше в цьому - упор рубашки троса на рамі зафіксувати.

Треба буде варити раму. Я розглядаю алюмінієву раму, як витратиний матеріал (30 тисяч проїхати і викинути). Якби хоча б точно знати куди що приварювати...

А чи можна трос просто пустити сорочкою?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 08:53 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Усім велика подяка за поради!

Спробую підбити підсумки:
1. Шосейна система 50-39-30 не виключено, що працюватиме з гібридним перемикачем (48-36-26 max). Проблему ходу тросу я вирішив раніше (щоправда, перемикання стало більш напружене і це призводить до швидшого зносу манеток - з власного досвіду, принаймі мені так здається).
2. Доведеться міняти задню втулку на шосейну через інший чейн-лайн. Це мабуть не критично, але проект можна не починати, якщо в перспективі цього не зробити. Звуження втулки тягне за собою необхідність встановлення шайб або треба прийтягнути пера ексцентриком (якщо це можливо). Шосейна втулка менш захищена від бруду, а використання на грунтах має бути нормальною справою для мого велосипеду. А велокросова втулка досить дорога, шосейна також дорожча за байківську.

Схоже на те, що проект загалом не вигідний. Зростання ресурсу трансмісії через більші зірки нівелюється витратами на шосейні компоненти і те, що зірки у шосейній системі не має змоги замінити на сталеві, позаяк їх не виготовляють, а гібридні сталеві можна купити.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 10:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Треба буде варити раму. Я розглядаю алюмінієву раму, як витратиний матеріал (30 тисяч проїхати і викинути). Якби хоча б точно знати куди що приварювати...

А чи можна трос просто пустити сорочкою?

Ну так, варити, клеїти чи прикручувати.
Кудись знизу на нижню трубу рами. По-суті, байдуже куди саме, аби трос далі йшов до каретки.

Сорочоку ж десь треба у щось вперти до перемикача. За наявності аби-якого обладнання та прямих рук, можна і нижню направляючу зробити з металу та з упором сорочки.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 10:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
2. Доведеться міняти задню втулку на шосейну через інший чейн-лайн. Це мабуть не критично, але проект можна не починати, якщо в перспективі цього не зробити. Звуження втулки тягне за собою необхідність встановлення шайб або треба прийтягнути пера ексцентриком (якщо це можливо). Шосейна втулка менш захищена від бруду, а використання на грунтах має бути нормальною справою для мого велосипеду. А велокросова втулка досить дорога, шосейна також дорожча за байківську.

І раму під вужчу шосейну втулку :D

june писал(а):
Зростання ресурсу трансмісії через більші зірки нівелюється витратами на шосейні компоненти і те, що зірки у шосейній системі не має змоги замінити на сталеві, позаяк їх не виготовляють, а гібридні сталеві можна купити.

Цікаво, звідки така впевненість в тому, що абстрактні алюмінієві зірки мають менший ресурс за абстрактні сталеві?
Як навіть про якийсь конкретний сплав мова не йде, це все - маячня та власні фантазії.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 10:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 8290
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
d.lus писал(а):
Один упор на нижній трубі рамі та пластикова направляюча знизу вузла каретки.
Найскладніше в цьому - упор рубашки троса на рамі зафіксувати.

У деяких майстрів можуть завалятися такі упори. Їх кріплять витяжними заклепками. Якщо монтувати обачно, рамі це не зашкодить.



june писал(а):
Треба буде варити раму. Я розглядаю алюмінієву раму, як витратиний матеріал (30 тисяч проїхати і викинути).

Даремно. В середньому алюмінієві рами розраховують приблизно на такий самий ресурс, як у сталевих. А гранична міцність алюмінієвих рам в середньому приблизно втричі більша, ніж у сталевих.
Бонки кріплять нижче лобової труби сантиметрів десь на п'ять плюс-мінус 2 см. Велика точність не потрібна.

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 11:43 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Звідки беруться оці міфи про погану міцність алюмінієвих рам? Люди свято вірять у це.

п.с.Поламок алю умовно багато лише від його масовості та часто неналежного виконання рам.
Але сам матеріал, як такий, не причому. Якщо алю раму зробити добре та такої ваги як сталеву - вона буде значно міцніша за сталеву.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 18:29 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Цікаво, звідки така впевненість в тому, що абстрактні алюмінієві зірки мають менший ресурс за абстрактні сталеві?
Як навіть про якийсь конкретний сплав мова не йде, це все - маячня та власні фантазії.

Тому що об'єм металу той самий. А на одиницю об'єму сталь міцніша. Ну і із власного досвіду звісно: мав 48-му зірку алюмінієва ходила 10 тисяч, а сталева така ж 17 тисяч і ще можна використовувати.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 18:36 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Від стану ланцюга та інших умов експлуатації залежить.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.03.2020 18:38 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Elk 2 писал(а):
Звідки беруться оці міфи про погану міцність алюмінієвих рам? Люди свято вірять у це.

п.с.Поламок алю умовно багато лише від його масовості та часто неналежного виконання рам.
Але сам матеріал, як такий, не причому. Якщо алю раму зробити добре та такої ваги як сталеву - вона буде значно міцніша за сталеву.

Я чув, що алюміній накопичує підпорогові навантаження (ну я не технар, а просто чув, тому вибачайте) так би мовити, тобто стомлюваність алюмінію не залежить від прикладеного навантаження: воно кумулятивно сумується, а у сталь накопичує саме запорогові навантаження, які вище границі міцності. Щось таке. Чи я не правий?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.151s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'