| велосипед безкоштовна доставка |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 21:59 

Сообщения: 1047
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
У меня был случай на алю вилке. Когда ставил якорь - увидел - почти заподлицо с выносом. Обрадовался даже этому - не надо кольцо. Через несколько тысяч появился люфт - "заподлицо" исчезло. Поставил колечко...вот такое...может не в тему...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Elk 2
Вот это самое "заподлицо" и не дает установить преднатяг упираясь в крышку. Вероятно, нечто подобное происходит и при "вылезании" якоря из штока.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:18 

Сообщения: 1047
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Когда ставил - было место для преднатяга, ну около 0.5-0.3 мм. Потом исчезло.

Вилку подтянул крепенько.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
real SIMON писал(а):
vmail
Сожалею, если чем то обидел. Я просто описал случай произошедший в моей практике несколько лет назад при сборке велосипеда. Случай действительно несколько странный на первый взгляд, но этот эффект действительно имел место.


Та ну, дурниці. Нічого образливого не було, незрозуміло просто чому ТС так мало уваги приділяє виносу чи рульовій, і концентрується на кришці. А ми йому частково підіграєм)

Досвід справді цікавий, можливо було пов'язане з рульовою, вилкою чи рамою (невідповідність у кутах/розмірах, або неякісна обробка посадкових місць).

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Elk 2 писал(а):
Когда ставил - было место для преднатяга, ну около 0.5-0.3 мм. Потом исчезло.

Вилку подтянул крепенько.


Зара не пам'ятаю точно, але потрібно мати близько 2мм (хай мене виправлять, якщо забув і плутаю). Якщо менше - кришка буде спиратись на шток і не дозволить регулювати натяг. Кришка ж має відповідну форму, а не пласка.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:32 

Сообщения: 1047
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
vmail писал(а):
Elk 2 писал(а):
Когда ставил - было место для преднатяга, ну около 0.5-0.3 мм. Потом исчезло.

Вилку подтянул крепенько.


Зара не пам'ятаю точно, але потрібно мати близько 2мм (хай мене виправлять, якщо забув і плутаю). Якщо менше - кришка буде спиратись на шток і не дозволить регулювати натяг. Кришка ж має відповідну форму, а не пласка.


Так, до кришки дещо було відстані й гарно затягнув. Потім воно якось "усілося". Я б люфт виявив одразу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 22:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
В моєму випадку проблема була саме у підйомі якоря при затяжці. Він підпирав кришку та не давав встановити правильний переднатяг рульової.
ТС, на мій погляд, не зовсім розуміє що відбувається і на що звертати увагу, тому й створив тему.
Взагалі, для тих хто вперше має справу з карбоном, він уявляється чимось магічно-незрозумілим. :roll:
Щоб зрозуміти що там відбувається у ТС насправді, добре було б знати що саме у нього там встановлено і як саме... А так, це навіть не "лікування по фото".

Щодо зазору між кришкою та верхом штоку то я зазвичай залишаю 5мм. (потім, після затягування, він зменшиться до 2-3мм.), ще треба враховувати профіль кришки, та конструкцію якоря.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 19.06.2020 23:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
З сучасними виносами важко трошки, бо вони (на відміну від тих що були раніше) не мають стільки "м'яса", натомість мають вирізи й оверсайзд профілі задля зменшення ваги. Тому треба уважно відміряти й приділяти увагу вибору якоря і сумісності усього цього, бо можна й винос відірвати з шматком штоку якшо встановлено без кільця зверху... Може шток закороткий в ТС, винос з великими "дірками" і тримається тільки нижнім болтом? Тоді може й "сповзати догори".

Власне, ми не бачимо нічого на власні очі, ТС не сказав що за рульова/рама/вилка/винос, ми не маємо фото та впевненості, що ТС все правильно зібрав і встановлює/налаштовує. Так, це навіть не лікування по фото, це лікування по астральцій проекції.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.09.2020 11:08 

Сообщения: 26
Город: Белгород-Днестровский
Пол: Муж
Зарегистрирован:31.08.2019
Спустя сезон решение (видимо) было найдено. Для того чтобы стабилизировать конструкцию, потребовалось установить якорь без пасты. По динамометрическому ключу дал 4 Нм на затяжку якоря в штоке, затем затянул крышку рулевой от руки до упора (т.е. пока не почувствовал сопротивление затяжке, без фанатизма), затем затянул вынос при 5Нм. Конструкция сидит неподвижно, специально давал погонять велику по булыжникам и плохому асфальту, после которых у меня обычно была операция по перетяжке рулевой из-за люфта - пока никаких проблем.
Решение, кстати, было найдено другом при поиске информации по своей рулевой FSA. С его слов, производитель прямо говорит о необходимости установки якоря в шток насухо.
Если что, вилка карбоновая ToseekИзображение, якорь обычный нонейм, как везде.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.02.2024 15:09 

Сообщения: 38
Город: Лубны
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.07.2012
Доброго часу доби! Підкажіть будь-ласка по пунктам процес встановлення карбонової вилки на велосипед і
з яким зусиллям затягувати, бо по порадам в відео на ютубі боязко це робити. Зрозумів, що становлювати тільки з рульовую на промах, очистивши все і змастивши мастилом для промів. Далі на скільки зрозумів, то спочатку змащується зсередини шток антифрикційним мастилом, потім вставляється багаторазовий якір в вилку, затягується не сильно, на ? НМ, потім надівають проставки і виніс, який перед цим зсередини знежирити, а на шток вилки нанести антифрикційне мастило. Потім остаточно затягнути якір на ? НМ. Зазор між виносом і краєм вилки повинен бути бл. 5мм. Потім кришка рульової стягується зверху болтом з зусиллям ? НМ, щоб не було люфту. Далі затягуються гвинти на виносі по черзі з зусиллям 5 НМ. Ще зустрічав поняття преднатяг рульових підшипників, що це і як зробити? І краще якір брати 6 см чи 9 см? Дякую


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 24.02.2024 20:18 

Сообщения: 9
Город: Kharkiv
Пол: Муж
Зарегистрирован:23.02.2019
Можливо такий якорь


Вложения:
RS-2315.jpg
RS-2315.jpg [ 66.88 КБ | Просмотров: 1367 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.099s | 26 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'