| Formula велосипед |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 14.02.2021 20:58 

Сообщения: 135
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.10.2016
tifo писал(а):
Китайські дешеві втулки з незрозумілими підшипниками - це норма для них.
Тобто не обов'язково, що вони полюбасу погані та полетять швидко, але й переживати, якщо це станеться, не треба.

Але тут ще можливий варіант впоротого юзера, який пальчиком крутить внутрішню обойму, вона неідеально провертається(бо китайці тупо криво посадку розточили овалом та вона натягом трохи деформує підшипник - часто буває в китайців) та він одразу ставить діагноз, що підшипнику жопа, хоча той підшипник може його пережити, можливо.


Точняк!)))
Именно вариант впоротого юзера!))
Так и е!
Перфекционизм, этотне всегда хорошо!))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.03.2021 16:01 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.02.2018
Вітаю друзі. Стоїть питання вибору між прайд рокс туром 2020(б\у) і марін нікасіо плюс.
Вага 113-115кг. Потрібен універсал- всюдихід, хоча 90% шоссе, для пвд 150-200км, максимум лайтбайкпакінг.
Володів рокс туром 2018.
Із мінусів прайду для мене - лфп, гальма, система ласко з її незграбним розрахунком.
Був і сайлекс 400- для мене жорсткуватий.
З мінусів маріну- гальма, одна зірка попереду і взагалі незрозумілий мікрошифт.
Чи можна, теоретично, поставити на марін подвійну зірку пепереду 46(8)-30(2), позаду діор- 11-36\40.
Мав хтось змогу порівняти ходові якості обох велосипедів?
На якому посадка і рух будуть більш динамічніші?

_________________
https://www.strava.com/athletes/23499230


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 10:23 

Сообщения: 1119
Город: Средиземье
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:17.05.2014
Конечно же марин, если сравнивать с прайдом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 12:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 383
Изображения: 35
Город: Україна
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:30.12.2018
+1

_________________
Bike:1)fairdale weekender ,2)двухподвес


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 12:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
Брати важкий сталевий вел думаючи про динаміку та ходові якості? Тоді однозначно жоден з цих брати не треба.

А так - однакові вони.
Виходячи з вимог гредити обидва по купівлі треба - мтб система, гальма, дуали.
З прайдом простіше - дуали х2 вже робочі, їх міняти не треба. Хоча якщо хочеться х10 позаду, то на обох міняти, все ж 2*9, як на мене, то таке. Що з гальмами не так я хз - є щось краще за спаери? Ну бб7 якщо лише. Катях, що стоїть на нікасіо, я б міняв, спаери з прайду ні.
Ну й на прайді вісі - це безсумнівний плюс.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 13:23 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.02.2018
tifo писал(а):
Брати важкий сталевий вел думаючи про динаміку та ходові якості? Тоді однозначно жоден з цих брати не треба.

Дякую за відповідь. Я не спортсмен. Просто на прайді і шток обрізав, і виніс перевертав, хотілося трішки опуститись. Сталь тому що маю обмежений бюджет, а хотілок багато, в тому числі і зазори під широку гуму. Зараз, питання стоїть у виборі між маріном нікасіо і маріном +. Хотілося просто зрозуміти як вони в плані якості збірки, лфп у порівнянні із прайдом.

_________________
https://www.strava.com/athletes/23499230


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 13.03.2021 13:30.
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 15:36 

Сообщения: 1119
Город: Средиземье
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:17.05.2014
Если из вашего списка, то внимание стоит обратить на Marin Nicasio, не плюс. Тут вы сразу получит и дабл и мнее мтбшный байк сразу, без каких либо переделок.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 22:21 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.02.2018
tifo писал(а):
Що з гальмами не так я хз - є щось краще за спаери?

Мій небагатий досвід з шоссейними дуалами говорить що трп дуже погані гальма. Ставити на туринг такі тупі гальма з такими тугими ручками то повний зашквар. Був у велогоу, подивився/посидів на новому (2020) прайд рокс тур. Чесно, думав ще раз брати його. (Нового, на осях, в красивому кольорі). Але одразу як спробував знову гальма трп- передумав. Дуже туга ручка. І колесо не блокується. Кисті у мене не слабкі, уявляю як бідним туристам, втомленим, після 100-150 км давить на них. На моєму першому шосейнику olimpia khers race обідні кліщі працювали і настроювались набагато краще і простіше. Вже колись писав тут, що на прайді 2018 року, гальма були ватними, не гальмували а просто сповільнювали. Намагався сам настроїти гальма, робив два ТО у різних конторах, міняли троси, рубашки, ставили диски 180 мм. Краще не стало, лише вилка почала шимити- при гальмуванні велосипед перетворювався в вібростенд.
Як би не незадовільна робота гальм- не продав би тоді прайда. Хоча на той час (1500 км) поміняв три шприхи, а потім повністю колесо- обід розтріскався.

Хоча до честі прайду, в супротив тим хто виступає проти ваги хромолю, і як минулий власник розпіарених сайлексів (400) скажу, що на прайді можливо було трохи повільніше але набагато комфортніше, особливо на дистанціях від 50-70км.

З іншої сторони, на мої потреби, на прайді потрібно міняти систему (із-за розрахунку), кермо (із-за ширини), обмотку (дуже тонка), шатуни (із за довжини), виніс, сідло.

Але ще є одне питання. На мої відчуття,по зручності посадки мені підходить рама на розмір менше від рекомендованої для мого росту. (мій зріст 176- типу "м", вага 115кг). На прайді мені подобається по відчуттям "s", але треба поміняти виніс на 100 мм. В магазині сказали що я виглядаю на такій рамі "не правильно". А "правильна" рама впирається у проміжність. І взагалі, сам вел здається високим. Коли я був у хорошій формі- обрізав підсидільну трубу і перевернув виніс донизу. Тобто мені хочется сидіти спортивніше (нижче і компактніше).
Міряв також алю топстоун- на "s" було враження що сиджу в ламборджині- низько і зручно, і марін нікасіо 2, 52 розмір мені сподобався більше ніж 54, хоча 52 на зріст до 165. Самим незручним був сайлекс 400 "м", незважаючи на те, що тоді я був найхудішим, але руки переважно тримав на палці, а не на капюшонах дуалів, тобто на 10 см ближче до корпусу відносно дуалів, так мені було сидіти набагато зручніше. І що робити? Вибирати рекомендовану стосовно росту раму?
Yamato88 писал(а):
Если из вашего списка, то внимание стоит обратить на Marin Nicasio, не плюс. Тут вы сразу получит и дабл и мнее мтбшный байк сразу, без каких либо переделок.

Дякую за відповідь. Сам думав аналогічно.

_________________
https://www.strava.com/athletes/23499230


Последний раз редактировалось ruslanbass 13.03.2021 22:32, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 22:27 

Сообщения: 1119
Город: Средиземье
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:17.05.2014
ruslanbass писал(а):
Міряв також алю топстоун- на "s" було враження що сиджу в ламборджині- низько і зручно, і марін нікасіо 2 (52 розмір) мені сподобався більше, хоча він на зріст до 165.

Для роста 170-175 рама шоссейная 51 просто отлично. Понятное дело есть индивидуальные особенности каждого человека, но в основном к указанному мной росту рама 51, это самый ок. Даже если будет чуток меньше, всегда можно компенсировать выносом, а вот длинную рамы короче не сделать :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2021 21:56 

Сообщения: 16
Город: Kyiv
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:21.06.2011
ruslanbass писал(а):
трп дуже погані гальма.

це мабуть невдалий жарт. Колодки не пробували замінити з рідних органічних на напівметалеві наприклад? Рідна органіка з такою вагою власника може бути посередньою. хід (жорсткість/ватність) важеля гальмівної ручки регулюється положенням важеля на гальмі до якого кріпиться трос. Як до речі гальмувалось на інших гальмах? я трошки легше, та як на мене навіть рідної органіки вистачало і на Київських схилах та на різних відстанях включно до 200+ день, як неспортсмену (с)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.04.2021 11:36 

Сообщения: 38
Город: Лубны
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.07.2012
Подскажите в какую сторону откручивается чашка болта в шатунах Lasco Vista (Прайд Рокс Тур 2019)?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.04.2021 11:39 

Сообщения: 135
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.10.2016
ruska писал(а):
Подскажите в какую сторону откручивается чашка болта в шатунах Lasco Vista (Прайд Рокс Тур 2019)?

Подсказал бы, но не понял, что за чашка болта???


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.04.2021 11:48 

Сообщения: 135
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.10.2016
Болт, в левом шатуне (тот, что без звезд) откручивается стандартно, против часовой стрелки. Левая чашка каретки, (с этой же стороны, так же откручивается против часовой стрелки. Правая чашка каретки, та что со стороны шатуна со звездами, откручивается по часовой стрелке!!! Больше там нечего откручивать. Что за чашка болта? Ну да ладно, не важно))))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.04.2021 11:51 

Сообщения: 38
Город: Лубны
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.07.2012
Klakeduker писал(а):
Болт, в левом шатуне (тот, что без звезд) откручивается стандартно, против часовой стрелки. Левая чашка каретки, (с этой же стороны, так же откручивается против часовой стрелки. Правая чашка каретки, та что со стороны шатуна со звездами, откручивается по часовой стрелке!!! Больше там нечего откручивать. Что за чашка болта? Ну да ладно, не важно))))


В левом шатуне есть болт, что держит шатун в шлицах, а сверху еще вкручивается алюминиевая чашка-болт, чтоб основной болт не раскручивался. Вот интересует в какую сторону ее откручивать?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.145s | 30 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'