| https://veliki.com.ua/dir_palatki.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07.06.2021 12:33 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
Supinator писал(а):
Цитата:
Интересно, какая жидкая смазка позволит пройти цепи без обслуживания 500 и более км?

любая жидкая,густая.Даже несмазанная цепь ,а в некоторых случаях и растянутая цепь проедет 500км. :smile:

Тільки треба дуже високу стійкість нервової системи до високочастотних звуків.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2021 02:02 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.05.2020
Evgeniy писал(а):
Supinator писал(а):
Цитата:
Интересно, какая жидкая смазка позволит пройти цепи без обслуживания 500 и более км?

любая жидкая,густая.Даже несмазанная цепь ,а в некоторых случаях и растянутая цепь проедет 500км. :smile:

Тільки треба дуже високу стійкість нервової системи до високочастотних звуків.

Ніяких "високочастотних звуків". Замість "поржать" дивіться знос ланцюга, заміряний на 500 км пробігу. На трансміссії 2х10 після 500 км пробігу вже требі поновлювати. Але там десь 40% пробігу по багну й піску, часто під дощем. На 3х8, переважно асфальт, вода присутня - вже 600, не "пищить". Ланцюг не надто дорогий, ще буду чекати до явної потреби на оновлення.
Взагалі, незрозуміло - жодного відпису спеціаліста чи хто пробував таку систему змащування. Є якісь аргументи від фахівців, чому воно так не повинно працювати? Кількість постів на форумі за кваліфікацію не вважаються...
Трансміссія МТБ після 500 км пробігу. Ще не "пищить", але вже біля того, ланцюг дорогий, "наработку на отказ" на ньому проводити не буду
Изображение
Більше, таке змащування "зайшло" у деревний цех на різьби гвинтів вайм та верстатів, та у токарні патрони де присутнє постійне налипання деревного пилу, котрий витягує мінеральне мастило, спресовуючись у конгломерат з металевими частками, який клинить різьби та дає задири навіть на цементованій поверхні сталі. Із цим "мастилом" поки проблему забули, сподіваюсь надовго...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2021 06:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 383
Изображения: 35
Город: Україна
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:30.12.2018
JK15
без полноценного тестирования,это просто бла-бла-бла.... ,к сожалению :sad: .
"...цепь не проскакивает на звёздах,значит не растянулась".
И попробуй докажи обратное людям,которые с момента покупки велосипеда ни разу не смазывали цепь.
Примеры того ,что пишут про "нелюбимый "тобой smoove :


Вложения:
Screenshot_20210608-071253.jpg
Screenshot_20210608-071253.jpg [ 376.11 КБ | Просмотров: 1525 ]
Screenshot_20210608-070429.jpg
Screenshot_20210608-070429.jpg [ 631.21 КБ | Просмотров: 1525 ]


_________________
Bike:1)fairdale weekender ,2)двухподвес
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2021 08:20 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
JK15 писал(а):
Ніяких "високочастотних звуків". Замість "поржать" дивіться знос ланцюга, заміряний на 500 км пробігу.

Я взагалі Супінатору за сухий ланцюг. У темі про парафін вже обговорювали, що ланцюг буде ходити довше чим на маслі на будь-чому, навіть повністю сухий (тільки сухий пищатиме.)
А ваша суміш як на мене, дуже добре вийшла. Як матиму час та натхнення сам забадяжу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2021 08:33 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
"наработка на отказ" -:)))).
В мене найдовше ходив ланцюг 2000 км на одній варці у Т1. Там багато але: сінгл, ланцюг був вже на 0.7% видовжений (зазори вже великі - парафіну багато зайшло).
Зараз варю у "зіпсованій" суміші (колись набадяжив з маслом, по рецептами з mtbr), то її після дощю більше ніж на 100 км не хватає.
Ще раз: коли говорять про пробіг, то це між проварками/змащенням. "наработка на отказ" без оліі з піском це тисячі та десятки тисяч км, з моїми нинішніми пробігами це вічність.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2021 10:29 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.05.2020
Supinator писал(а):
JK15
без полноценного тестирования,это просто бла-бла-бла.... ,к сожалению :sad: .
"...цепь не проскакивает на звёздах,значит не растянулась".

Для сравнения, Смув был куплен и рядом лежит. Попробуйте внимательно почитать сообщения - поверх воско-парафиновой смазки он вообще бесполезен, скатывается с цепи даже не пытаясь куда-то затечь. С почетом, под пиво, был отправлен на пенсию. В смысле на смазку переключателей, пружин и пр., там ему и место. И чтобы не казалось бла-бла-бла, следует внимательно читать сообщения, прежде чем отвечать в таком формате.
JK15 писал(а):
Через 500 км удлиннение на стандартном замере линии 120 мм составило что-то порядка 100-130 мкм. По методике первого замера (большая вероятность ошибки) ближе к 100 мкм.

Evgeniy писал(а):
"наработка на отказ" -:)))).
В мене найдовше ходив ланцюг 2000 км на одній варці у Т1. Там багато але: сінгл, ланцюг був вже на 0.7% видовжений (зазори вже великі - парафіну багато зайшло).
Зараз варю у "зіпсованій" суміші (колись набадяжив з маслом, по рецептами з mtbr), то її після дощю більше ніж на 100 км не хватає.
Ще раз: коли говорять про пробіг, то це між проварками/змащенням. "наработка на отказ" без оліі з піском це тисячі та десятки тисяч км, з моїми нинішніми пробігами це вічність.

"Напрацювання до відмови" молось на увазі не ланцюга, а мастила :-) Тоді назвемо цей тест "критичним пробігом між ТО". Сінгли вони такі, раніше раз у сезон проварювали у графітовій та на тому ланцюзі ще й онуки катались :-)
Парафінові емульсії надто погано витримують дощову погоду. Взагалі усе, шо залишається після парафінової емульсії. На початку теми я давав посилання на статтю з детальним описом процессу. Для виготовлення та стабілізації таких емульсій обов'язково додаються поверхнево активні речовини, що значно полегшують "взаємодію" парафіну або воску з водою. Після висихання вони нікуди не подінуться, там і залишаться. Як наслідок, по визначенню стійкість такого змащування до дії води буде гірше, ніж при нанесенні тієї ж суміші розплавом.
Як тримається дослідна суміш - можете подивитись архів погоди по Києву за місяць, в інтенсивній щоденній експлуатації два велосипеди. До речі на фото сіруватий наліт - то і є суміш, нікуди вона не змилась, але у шарнірах є граничний термін для будь-якого мастила, якщо нема бажання знищити механізм :-). З трансміссією 2х10 зараз на ТО, буде встановлюватись новий ланцюг, на ньому швидко визначиться знос, пробіг тільки за попередній тиждень 300 км :-)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2021 14:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 5
Город: Vilnos
Пол: Не указан
Зарегистрирован:09.06.2021
На всех моих велах парафиню цепь. Общий пробег за 7+ лет на парафине около 50к км.
Дольше всех на смеси парафин + воск (90/10) выхаживал шоссер, в среднем (450 км), рекорд был 700 км без дождя и попадания россы (скатываюсь на грунтовки временами), чисто трасса.
МТБ и Гравел выхаживают по 250 км езжу в 3 цепи.

Ресурс системы и звёзд вырос в 2.5 раза.
На велах катаю 15 лет.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2021 14:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
І нах це треба, якщо смув ходить більше :unknown:

Це не питання, відповідати не треба.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2021 15:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 5
Город: Vilnos
Пол: Не указан
Зарегистрирован:09.06.2021
tifo писал(а):
І нах це треба, якщо смув ходить більше :unknown:

Це не питання, відповідати не треба.


Смув стоит много денег, а 5 кг парафина за 200 грн можно использовать вечно.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2021 18:03 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
Я так і не зрозумів нащо нітрід бору.
Це ж абразив (твердий як алмаз).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2021 18:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 766
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:07.06.2015
Evgeniy писал(а):
Я так і не зрозумів нащо нітрід бору.
Це ж абразив (твердий як алмаз).

У нього є дві алотропні модифікації - одна абразивна, друга схожа на графіт і така ж слизька.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.06.2021 10:00 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.05.2020
Вчера после попадания в ливень, появился высокочастотный писк. Начальная стадия, скажем так, слышно только при прокрутке педалей вручную на кассете. Было пройдено 700-710 км. Последнюю сотню все-таки звук был суховат, тянул до появления писка. Т.е. по режиму использования на первых тестах получилась периодичность смазки сити-байк 500 км, МТБ 400 км. Это с запасом, не гарантированно не переходя в режим "полностью сухой" цепи, когда работает уже чисто на присадках. Погода не подвела, обеспечив достаточное количество дождей чтобы тест был реальным. Для МТБ пробег меньше, используется по прямому назначению, вода и грязь в очень большом количестве.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.06.2021 21:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 2315
Изображения: 26
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:06.04.2013
JK15 писал(а):
Вчера после попадания в ливень, появился высокочастотный писк. Начальная стадия, скажем так, слышно только при прокрутке педалей вручную на кассете. Было пройдено 700-710 км. Последнюю сотню все-таки звук был суховат, тянул до появления писка. Т.е. по режиму использования на первых тестах получилась периодичность смазки сити-байк 500 км, МТБ 400 км. Это с запасом, не гарантированно не переходя в режим "полностью сухой" цепи, когда работает уже чисто на присадках. Погода не подвела, обеспечив достаточное количество дождей чтобы тест был реальным. Для МТБ пробег меньше, используется по прямому назначению, вода и грязь в очень большом количестве.

а какой частоты писк? если 19876 герц то сталь не подходит для вашей ауры :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:

_________________
Веломастерская на Залютино моб 066 705 28 22
колесный центр Харьков-Запад 066 705 28 22


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 19.07.2021 15:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 64
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:30.08.2010
Кто-то может бросить в меня ссылкой, по которой купить килограмм парафина, пригодного для варки цепей?

_________________
Вот так и ведется на нашем веку:
на каждый прилив – по отливу,
на каждого умного – по дураку,
все поровну, все справедливо.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.07.2021 17:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
https://veloplaneta.ua/smazka-tsepi-smo ... dLEALw_wcB


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.152s | 31 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'