| veliki.com.ua/dir_gravel.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:19 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
А ось, будь ласка. Знайшов: https://velosiped.com/tovary/komplektuy ... 4600b.html 2 по 2,5 мм кільця в комплекті. А куди їх ставити цікаво?..

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:39 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
В шоссе не ставятся спайсеры под чашки, у них проставка на 5 мм короче чем у МТБ.
Если замок на левом шатуне закрылся, а люфт есть, значит проставку нужно ставить
между левым шатуном и чашкой.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:42 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Вы хотел сказать проставка на 0,5 мм меньше, чем у мтб?

Может теперь не ставят, а раньше ставили? Кривошипы давние 4603.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 24.11.2021 22:43, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:43 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
june писал(а):
Вы хотел сказать проставка на 0,5 мм меньше, чем у мтб?


нет. на 5. цилиндр между чашками.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:45 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Дело в том, что картека эта, которая должна быть, она под 68/73. А значит спейсеры таки должны быть мне кажется. Но у меня нет той каретки. Я так думаю там вал длинее, чем на нынешних системах. И ещё, это тройник, на всякий случай скажу.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:51 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
june писал(а):
Вы хотел сказать проставка на 0,5 мм меньше, чем у мтб?

Может теперь не ставят, а раньше ставили? Кривошипы давние 4603.


нет не ставили. в мануале это написано. бла бла бла... в шоссе с кареточным узлом 68мм.
и рекомендуемыми к каретке шатунами, спайсеры не нужны.
т.е. шосейные шатуны и каретка с надписью ROAD.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 22:56 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Я понял. Спасибо. Но остаётся один момент. Ширина чашек (выносная часть, а не резьба) у разных кареток шоссе может и отличаться.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 24.11.2021 23:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 8300
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
andr писал(а):
Як точно називається модель каретки і яка завдовжки кареткова труба у вашої рами?
june писал(а):
Довжина торцьованого кареткового стакану 67,6 мм. Каретка по мануалу кривошипсистеми FC-4603 має бути SM-BB4600, а я намагався встановити BB-RS500 (BSA).

https://productinfo.shimano.com/#/archive

Тицяєте 2016-2017 Compatibility. Скачуєте. Шукаєте там у тексті FC-4603. Дивитесь. Бачите: модель FC-4603 сумісна з BB-RS500.


Вложения:
24.11.2021.png
24.11.2021.png [ 121.88 КБ | Просмотров: 3181 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 25.11.2021 08:26 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Дуже дякую! Але я зрозумів, що я виявляється приміряв саме 4600-ту модель каретки. Це, однак, не знімає питання, що ширина чашок у сучасної моделі може бути більшою, а тому спейсери не передбачені у сучасних моделях кареток.

Я багато чого не можу зрозуміти. Коли вал надягнувся на чашки, то він здається змістився ліворуч (лівий кривошип не ставили), тому виявляється вал більший, ніж просто на 68-му каретку. Таке враження, що цей вал сумісний з 73-тим стаканом, хоча про це ні слова в інструкції! І так, мені здається, насправді і є: на фото у цій темі і з моїх вимірюваннь видно, що горний вал і шосе однаковий приблизно за довжиною, якщо рахувати до початку шліців. Я помітив, що шліци на шосейному валі просто коротші, тому і вал коротший на 7 мм. На фото у цій темі довжини валу до шліців ~98 mm для шосе і ~100 mm для маунтінбайка. Звідси питання: як так получається, що проставки не потрібні на шосейній каретці, коли вони потрібні на мтб за приблизно той самої довжини вала? Є відповідь - чашки ширш у картеки для шосеі! Але тоді треба проміряти наскільки і визначити чи все ж не знадобляться спейсери.

Можливо у інструкції, коли згадується лише про стандарти 68 мм і 70 мм, протиславляються саме англійський і італійський стандарт різьби, а не ширини стаканів.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 25.11.2021 09:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.11.2021 09:19 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Я тупо пройшовся по усім мануалам шосейних моделей кривошипів Shimano (Technical Service Instructions) і зробив відкриття! Скрізь тупо написано 68/70! Це що означаеє, що шимано не випускає кривошипів під 73? Звісно ні! Вірте тепер мануалам Shimano! Ділер-мануалу до 4600-тої серії кренксів взагалі немає на сайті документації! Тобто має місце маленький разкардаш у шимани!

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.11.2021 16:22 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Чашки моделі 4600 на 0,1 мм ширші за стандартні горні деори 52-гі. Тобто дві чашки цієї моделі ширші на 0,2 мм в сумі. Ой, я поміряв тільки одну з них, здається праву, а зараз вона не під рукою; але сподіваюсь ліва така само. Проміряв навіть ультегру для порівняння - також на 0,1 мм ширша за горну деорівську.

Вал, якщо міряти до шліців, приблизно однаковий: 100 (м) і 98 (ш).

Значить треба три кільця по 2,5 мм, як і у горній каретці. Але ж ні! У комплекті до каретки 4600 йде два кільця по 2,5 мм! Чому два, а не три і куди їх ставити? Маю припущення, що по одному кільцю зліва і справа. Зліва на схемі системи зображений ще якийсь пластиковий спейсер між шатуном і кареткою, якого, я знаю, немає у горних систем. Тому мабуть ця загадка розгадується саме так - чому кільця два, а не три. А ось спейсери 2,5 мм на схемі не зображені! Мабуть схема ніби під 73 стакан, про якого ні слова у юсер-мануалі. А ділер-мануалу, де мають вказувати скільки куди спейсерів ставити на цю модель взагалі немає у шимано на сайті.

А може як раз два кільця справа, а зліва цей спейсер. А ще чув, що існують у природі спейсери для кареток з товщинами, що відрізняються від 2,5 мм. Чим далі, тим цікавіше і ніхто достаменно не може сказати як має бути насправді...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.11.2021 17:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 1735
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Спейсери ставлять по місцю , чим меньше , тим краще .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.11.2021 19:40 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
june
Вы прикалываетесь?
Я вроде вчера всё написал.
И про чашки и про проставку и про спайсеры.
Что не ясно? Каких мануалов нет у шиманы?

32883

32884

ни с какой кареткой 73 мм. шатуны не совместимы, из-за необходимости
добиться нужного чайнлайна на трипле сделали вал длинее и подпихнули
спайсер под шатун, чтоб не делать отдельную каретку для дабла и трипла.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 26.11.2021 09:55 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
KubikV писал(а):
ни с какой кареткой 73 мм. шатуны не совместимы, из-за необходимости
добиться нужного чайнлайна на трипле сделали вал длинее и подпихнули
спайсер под шатун, чтоб не делать отдельную каретку для дабла и трипла.

Этот спейсер я не учитывал в расчетах. Вал 98 против 100 у мтб, отсчитывая от этого спейсера. Если считать до шлицов. Спейсер этот стоит на правой стороне и составляет 6,5 мм длины (артикул Y1F913000). На том рисуночке, что вы мне показывашь его нет, а на другом есть. А с левой стороны - другой спейсер, на 3 мм (Y1GF11000) и его я не учитываю при измеении длины вала.
https://si.shimano.com/#/en/EV/FC-4603

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 26.11.2021 11:00, всего редактировалось 4 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.11.2021 09:57 

Сообщения: 338
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
KubikV писал(а):
32883

Я этот рисунок видел. Но это из мануала для других моделей.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 26.11.2021 10:04, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.174s | 30 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'