| велосипедное седло |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20.07.2023 20:14 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Власне ситуація - є гревел, власник гревела і не бажання гревела нормально гальмувати. Ротора 160-160. Маса велосипедиста 100 кг. Стокові гальма - Promax Render, де підводиться лише 1 колодка. Катастрофічно не вистачає гальм, пару раз аж страшно було що в людину-авто влечу.

Власне варіанти вирішення :
1 купити кращі механічні гальма типу TRP Spyre
2 купити групсет Шимано чи Срам на гідравліці
3 купити ротора в круг 180 (виробник каже що більше 160 не треба ставити)

Треба порада з цього питання. І ще послухав би відгуки від власників TRP Spyre або чогось такого з підводкою 2 колодок і гідравліки і наскільки TRP Spyre гірше гідравліки.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.07.2023 23:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 17283
Изображения: 4
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:30.09.2003
кількість колодок не дуже важлива для якості гальмування. тут треба думати, або на роторі масло, або на колодках, або колодки гімно, або гальма глючні. Може у майстерню заїхати?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 11:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
а що тут думати?

1
гальма очкові, міняти полюбасу.
Або на бб7, або на спаери - тут вже кому що більше заходить. Технологічні спаери чи величезні лише з однією колодкою бб7.

2
Гідра - безсумнівно краще та приємніше в роботі. Питання лише фінансове.

3
В теперішньому сетапі очкових гальм 180 ротори не допоможуть. Хоча звичайно ж збільшать гальмівне зусилля на ті свої 12.5% пропорційно збільшенню діаметру диска.
180 будуть не зайвими навіть з трп/спаерами, як на мене. Тупо для зменшення зусилля на важелі.



Ну й бувають говнячі ротори/колодки, які тупо не хочуть гальмувати. Серед китайців це часто буває. Тобто взяв нові колодки, а вони не гальмують на старому ободі, а на іншому гальмують. Лотерея.
Тож замінити ротори та колодки на нормальні теж є сенс. Але не відміняє заміну однозначно говнячих рендерів тих.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 12:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 4339
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 38
Зарегистрирован:01.03.2015
ну й взагалі гальмування на гревелі то таке. Фізично неможливо одночасно нормально триматись за дуали та гальмувати - всі пальці на важелі. Для шосера, для якого вигадали ті дуали, це норм, але не для гревела, що типо їздить по розколбасам.
В нижньому атакуючому хваті на компакт барані їздити неможливо. А не компакт - нах для гревела, все ж це не спортивний вел.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 13:41 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Миша писал(а):
кількість колодок не дуже важлива для якості гальмування. тут треба думати, або на роторі масло, або на колодках, або колодки гімно, або гальма глючні. Може у майстерню заїхати?
вел новий власне, куплений весною 2023. Що вже робив
1 заїхав в веломайстерню подивились ротора колодки, трехи підвели колодки стало на 10% краще
2 сам вдома ще підкрутив трос, те саме 10%
3 на роторі масла немає, додатково його спиртом мазав 2 рази
4 колодки не знімав але на вигляд масла не видно
в мене є МТБ з гальмами Мт400 Шимано, так цей гревел тормозить десь на 250% гірше що явно не нормально бо МТ400 це не стоп крани сами по собі


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 13:47 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
tifo писал(а):
а що тут думати?

1
гальма очкові, міняти полюбасу.
Або на бб7, або на спаери - тут вже кому що більше заходить. Технологічні спаери чи величезні лише з однією колодкою бб7.

2
Гідра - безсумнівно краще та приємніше в роботі. Питання лише фінансове.

3
В теперішньому сетапі очкових гальм 180 ротори не допоможуть. Хоча звичайно ж збільшать гальмівне зусилля на ті свої 12.5% пропорційно збільшенню діаметру диска.
180 будуть не зайвими навіть з трп/спаерами, як на мене. Тупо для зменшення зусилля на важелі.



Ну й бувають говнячі ротори/колодки, які тупо не хочуть гальмувати. Серед китайців це часто буває. Тобто взяв нові колодки, а вони не гальмують на старому ободі, а на іншому гальмують. Лотерея.
Тож замінити ротори та колодки на нормальні теж є сенс. Але не відміняє заміну однозначно говнячих рендерів тих.
Оце власне і думаю міняти каліпери бо толку не буде. І тоді заодно спереду поставлю 180 ротор. Хотілось би гідравліку але лишніх 30 000 гривень зараз немає на неї тому буде бомж варіант. Я пробував Шиману GRX гідравліку у знайомих - трохи гірше МТВшної але гальмує нормально а не так як це нещастя Промакс. До купи куплю дорогі рубашки-тросіки шоб ще покращити передачу сили на каліпер.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 15:59 

Сообщения: 1564
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
tifo писал(а):
ну й взагалі гальмування на гревелі то таке. Фізично неможливо одночасно нормально триматись за дуали та гальмувати - всі пальці на важелі. Для шосера, для якого вигадали ті дуали, це норм, але не для гревела, що типо їздить по розколбасам.
В нижньому атакуючому хваті на компакт барані їздити неможливо. А не компакт - нах для гревела, все ж це не спортивний вел.

Не вигадуй, гідравліка з бараном на 44см гарно себе показує навіть в хваті за худи.
Йому просто модуляції не вистачає на механіці, там треба гальмувати трошки агресивніше та трошки заздалегідь.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 16:01 

Сообщения: 1564
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
Mammut2 писал(а):
tifo писал(а):
а що тут думати?

1
гальма очкові, міняти полюбасу.
Або на бб7, або на спаери - тут вже кому що більше заходить. Технологічні спаери чи величезні лише з однією колодкою бб7.

2
Гідра - безсумнівно краще та приємніше в роботі. Питання лише фінансове.

3
В теперішньому сетапі очкових гальм 180 ротори не допоможуть. Хоча звичайно ж збільшать гальмівне зусилля на ті свої 12.5% пропорційно збільшенню діаметру диска.
180 будуть не зайвими навіть з трп/спаерами, як на мене. Тупо для зменшення зусилля на важелі.



Ну й бувають говнячі ротори/колодки, які тупо не хочуть гальмувати. Серед китайців це часто буває. Тобто взяв нові колодки, а вони не гальмують на старому ободі, а на іншому гальмують. Лотерея.
Тож замінити ротори та колодки на нормальні теж є сенс. Але не відміняє заміну однозначно говнячих рендерів тих.
Оце власне і думаю міняти каліпери бо толку не буде. І тоді заодно спереду поставлю 180 ротор. Хотілось би гідравліку але лишніх 30 000 гривень зараз немає на неї тому буде бомж варіант. Я пробував Шиману GRX гідравліку у знайомих - трохи гірше МТВшної але гальмує нормально а не так як це нещастя Промакс. До купи куплю дорогі рубашки-тросіки шоб ще покращити передачу сили на каліпер.


Ротори вам не допоможуть, бо буде аналогічно не вистачати тиску колодки на ротор.
Або гідра, або тренуйте хват за худи так щоб мати достатне зусилля на гальмівних ручках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 16:21 

Сообщения: 286
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.09.2011
Таку історію послухайте.
Один велолюбитель занапастив байка, не роблячи ТО, і цим досяг лиш трохи ще робочих передніх гальм (якась проста дискова механіка з підводом однієї колодки), а задні вже стали геть ніякі. Співчуваючи, повів я його в веломагазин, де придбано було нові рубашки і трос (велу вже років 5 - 7), а в іншому магазині™ продавець порадив нам замість заміни колодок замінити цілком каліпер (рідні колодки були маленькі і круглі, у пропонованому на заміну каліпері були великі і прямокутні), що і було зроблено. І я вам скажу - то після цього заднє стало як стопкран, і через кілька тижнів експлуатації гальмування не погіршилось! Ціна того каліпера була десь 300 чи 350 грн, вигляд він мав як якийсь стандартний китаєць. Ротор лишився той самий.
Хоште вірте, хоште ні, але все так і було.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 17:17 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Catz писал(а):
Не вигадуй, гідравліка з бараном на 44см гарно себе показує навіть в хваті за худи.
Йому просто модуляції не вистачає на механіці, там треба гальмувати трошки агресивніше та трошки заздалегідь.


в тому і проблема що якщо з 15 кмч зупинятись планово то все ок. а якщо з 20-25 кмч не планово то просто дикий єкстрім. порівняно з МТБ гідравлікою гальм немає взагалі


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 17:27 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Zeka писал(а):
Ціна того каліпера була десь 300 чи 350 грн, вигляд він мав як якийсь стандартний китаєць. Ротор лишився той самий.
Хоште вірте, хоште ні, але все так і було.
Шось дуже дешево. Більш менш пристойне починається з 1700-2000 гривень за 1 каліпер і уходить в бескінечність за всікі штучні вироби. це я про механіку. Гідравліка - це міняти весь групсет крім можливо шатунів, приблизно 30 000 гривень


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 19:00 

Сообщения: 1564
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
Mammut2 писал(а):
в тому і проблема що якщо з 15 кмч зупинятись планово то все ок. а якщо з 20-25 кмч не планово то просто дикий єкстрім. порівняно з МТБ гідравлікою гальм немає взагалі


Якщо така сама картина в нижньому аеро-хваті, то такі гальма.
Якщо нижній хвати гальмується норм, вашому товаришу треба вчитись гальмувати на худах.

А модуляція гальмівного зусилля відчувається?
В мене теж поганенький 4700й групсет Шимано, але тиснути на ручки треба обережно, щоб не зробити стопкран та не відправитись в занос.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 19:53 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Catz писал(а):
Якщо така сама картина в нижньому аеро-хваті, то такі гальма.
Якщо нижній хвати гальмується норм, вашому товаришу треба вчитись гальмувати на худах.

А модуляція гальмівного зусилля відчувається?
В мене теж поганенький 4700й групсет Шимано, але тиснути на ручки треба обережно, щоб не зробити стопкран та не відправитись в занос.

1 в нижньому хваті трохи краще але гальм все одно немає порівняно з МТ 400
2 було пару ситуацій дожимав до упора дуали а тормозило дуже дуже погано в нижньому хваті


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 20:03 

Сообщения: 38
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Купив TRP Spyre бо ціни на гідравліку шось зовсім не подобаються. Поставлю відпишусь як воно порівняно зі стоковими гальмами


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.07.2023 21:51 

Сообщения: 41
Город: Харків
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:22.05.2020
Вітання Вам з правильним вибором від пропонента якісної(що,втім,зовсім не означає мегадорогущої) дискової механіки_все правильно зробили:)
Хоча сам вже тривалий час користуюся тільки механікою та роторами Avid(спочатку BB5,а наразі стоять BB сьомі),але за відгуками TRP-є вельми гідною альтернативою.До речі,свого часу вийшов непоганий апгрейд для бюджетних Tektro Novela-поставив в них колодки від Avid'a bb5(повністю взаємозамінні) плюс авідівські ж ротори Clean Sweep-стали гальмувати немов звіри.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.120s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'